בעוד הארץ סוערת ומסוכסכת נחתה השרה לשעבר איילת שקד באוסטרליה, והוכיחה שוב שהיא אנרג'ייזר על־אנושי, שהפרשי שעות לא ממש משפיעים עליה. מיד עם הגעתה היא נפגשה עם ראשי הקהילה היהודית, התראיינה לתקשורת ואף יצאה לטייל עם רכב ברחבי סידני.

שקד, חופשת שחרור?
״כן, נכון. הביקור נהדר. אני עכשיו בדרך למלבורן, אח״כ אטוס לפרת׳ ולבריסביין. אני נפגשת עם הקהילה היהודית בכל עיר מטעם קרן היסוד. בסידני יש לי משפחה, אז אני מתארחת אצלם״.

איילת שקד (צילום: פרטי)
איילת שקד (צילום: פרטי)

היועץ האסטרטגי והיוצר משה קלוגהפט נותן ידו (ואולי גם את קולו) גם בשירה. לליאורה נודע על שיתוף פעולה יוצא דופן במיוחד לקראת יום העצמאות ה־75: שיר חדש שכתב קלוגהפט ומבצעים אגם בוחבוט, אלה לי להב ואור עמרמי.

קלוגהפט, אפשר את מילות הפזמון?
״אני אכן עושה מילואים כיועץ וככותב ללהקות צה״ל, מקווה שלא אקבל שבת אם יהיה זיוף״.

אחת מקבוצות הפייסבוק התוססות היא קבוצת מעריצי התוכנית “הפרלמנט". החברים בה מדקלמים משפטים מלאים מהסדרה המיתולוגית, ובימים האחרונים ביקש חבר חדש להצטרף לקבוצה, אחד בשם אסף הראל, סגן ראש עיריית ת"א ומכותבי הסדרה. אחד המעריצים כתב לו מיד: “אם אתה לא מתמודד לעוד קדנציה בת"א, לפחות תיתנו עוד עונה". הראל ענה לו: “עונה נוספת לא צפויה בקרוב. ניסינו לקדם אבל הבנו שהרף גבוה מדי. אולי עוד כמה שנים".

אגם בוחבוט ומשה קלוגהפט (צילום: אורי צירלין)
אגם בוחבוט ומשה קלוגהפט (צילום: אורי צירלין)

הראל, מי שלא רצה אותך ב"פרלמנט" יקבל אותך כראש עיריית ת"א?
״שאלה טובה. הייתי שמח ששני הדברים יקרו כבר בשנה הבאה, אבל לצערי זה לא תלוי בי ולכן אמשיך לחכות ולקוות שיום אחד שניהם יקרו. ועד אז אתרכז בהפגנות ומחאות כדי לוודא שיהיו פה מדינה דמוקרטית וערוצים חופשיים לשדר בהם - שני דברים שכבר לא מובנים מאליהם. ניפגש בקפלן״.

יו״ר הכנסת, אמיר אוחנה, מתכנן שלושה סבבים של חגיגות מימונה ברחבת הכנסת ב־12 באפריל. הוא מזמין את מי שרוצה להירשם לאירוע באתר הכנסת.