יוצא "האח הגדול" תום חיימוב שהיה במשך שנתיים פאוור קאפל עם גל גברעם, נפרד ממנה לפני כשנה ועבר מהר לזרועותיה של ליה נגה, שיצאה בעבר עם ג'וזי זירה, שהיה דייר איתו בבית הסגור. כעת יפעת הללי מפרסמת לראשונה כי השניים נפרדו לאחר מחלוקות שלא הצליחו להתגבר עליהן. 

תום חיימוב וליה נגה (צילום: אור גפן)
תום חיימוב וליה נגה (צילום: אור גפן)

חיימוב ונגה הופיעו בתצוגות שונות בשבוע האופנה אך לא הגיעו לפרגן האחד לשנייה. השניים סיפרו בראיון ל-TMI לפני כשבועיים על הזוגיות שלהם וכשחיימוב נשאל על מגורים משותפים, ענה: "כיף לנו וטוב לנו ביחד ואנחנו לא רוצים לחרבן את זה. אנחנו בוייב שלנו ואנחנו 24/7 ביחד, בואו". נגה הוסיפה ואמרה: "אנחנו אוהבים שלכל אחד יש את הפינה שלו והדירה שלו, אנחנו גם שכנים". כנשאל על חתונה, אמר חיימוב: "הכל צריך לעשות עקב לצד אגודל, תוך כדי בחינת השטח לטווח הרחוק ולהבין כל פעולה וצעד את ההשלכות שלו". 

ליה נגה פרסמה בדקות האחרונות תגובה לפרידה וכתבה באינסטגרם: "אני רוצה לשתף אתכם שאני ותום נפרדנו. אני אוהבת אותו בכל ליבי והאהבה ביננו ענקית אבל אנחנו לא באותו המקום בחיים ואנחנו רוצים דברים שונים. כמה שאני אומרת שגיל זה רק מספר אני עדיין מאוד צעירה וכל החיים לפניי. אני יודעת בלב שלהם שהכל לטובה בחיים ולא משנה כמה כואב עכשיו, זה יעבור ואני רק אצמח מזה. אחרי כל פרידה שחוויתי היקום אלוהים הראו לי שתמיד יש משהו יותר נכון בשבילי ושלכל דבר שקורה הוא לטובתי העליונה בלבד. חשוב לי להגיד שהקשר בנינו התחיל בחברות מדהימה ונגמר בחברות מדהימה ואני מעריכה את תום ברמות וחושבת שהוא אחד האנשים המיוחדים שיצא לי להכיר ואני מאחלת לו רק את הטוב ביותר, יודעת שכל מי שתהיה איתו תזכה. לקחתי מהזוגיות הזאת המון ולמדתי המון על עצמי ואני שמחה שעברנו ביחד את התקופה המדהימה הזאת, רק אני והוא יודעים כמה מה שהיה בנינו היה עוצמתי. ועכשיו אני ממשיכה את המסע שלי, תודה שלקחת חלק ממנו". 

מטעמו של תום חיימוב טרם נמסרה תגובה.

תום חיימוב וזוגתו ליה נגה על הזוגיות שנרקמה ביניהם (צילום: אור גפן)