ימים לא פשוטים עוברים על מעצב השיער משה בוטבול, ממספרת ״משה ולילוש״ בכיכר המדינה, מי שזכה לתהילת עולם בשעה שהגן בגופו ובמספריו על הגברת הראשונה של ישראל, שרה נתניהו, בעת שמאות מפגינים צרו על המספרה עת שהתה שם. לבוטבול לקוחות מכל גוני הקשת הפוליטיים, ולטענת מקורביו הוא התחלחל לראות שבקבוצות וואטסאפ שונות ישנן קריאות להחרמת המספרה היוקרתית.

בוטבול, לא ייאמן כי יסופר.
“כן, אני יודע שיש אנשים שקוראים להחרמת המספרה. צר לי שזה ככה. כל לקוח ולקוחה שלי יודעים שאני נותן שירות מכל הלב שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו. אני מקבל למספרה ללא אפליה על רקע דת, גזע, מין או נטייה פוליטית, ובטח לא אבחר למי לתת שירות לפי הנטייה הפוליטית שלי. אני אמשיך לתת את החוויה הכי טובה שיש לכל מי שרק יגיע".

ומה לגבי הפרסומים והצילומים שיש במספרה דלת אחורית, שממנה שרה יכלה לצאת בקלות ובשקט?
״נכון, לרוב החנויות יש יציאה אחורית. לי אין במספרה דלת אחורית, מזמין כל מי שחפץ לראות ולבדוק״.

מפגינים מחוץ למספרה בה היתה שרה נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
מפגינים מחוץ למספרה בה היתה שרה נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

רונן רובינשטיין, הישראלי הלוהט בהוליווד, שמגלם את בנו של רוב לאו, לנצח אליל נעוריה של ליאורה, בסדרה "fire 911", לוהק לסרט קולנוע חדש לצדה של וופי גולדברג. ליאורה מזכירה שגולדברג הייתה בעבר שחקנית אהובה ופופולרית, אבל הסתבכה בשנים האחרונות במספר אמירות אנטישמיות שעליהן התנצלה.

לדליה ארזי בטן מלאה על העיתונות בישראל. עיקר כעסה הוא על דברים שנכתבו על בעלה, איל ההייטק אפי ארזי ז״ל. היא הקימה אנציקלופדיה שנקראת MeEncyclopedia.com, “רשת חברתית בה כל אדם יכול לכתוב את האמת שלו בלי לבקש טובות מעיתונאים".

ארזי, דברי חופשי.
“הקדשתי את המיזם הזה לבעלי ז״ל. התחלתי לפתח את הפלטפורמה כאשר סבלתי מאוד ולא היה מי שישמע את הזעקה שלי. יש הרבה אנשים כמוני שעוברים דברים קשים ואין להם היכן לכתוב את האמת שלהם. לא איזה פוסט שנעלם אחרי יומיים אלא משהו עמוק יותר שנשמר - שנכתב במחשבה תחילה. האמת שלנו על כל נושא בעולם".

דליה ארזי (צילום: יח''צ)
דליה ארזי (צילום: יח''צ)