במסגרת שבוע האופנה המעצב אריאל טולדנו סיכם 7 שנות יצירה בתצוגה שבה נחשפה קולקציית הכלות של המעצב לשנת 2023. בין הצועדות על המסלול, הייתה גם השורדת גל רובין, שסיפרה ל-TMI על ההזדמנות ללבוש שמלת כלה, הסכסוך בינה לבין שורדים אחרים מהעונה, "וואו, אני בשבוע האופנה ואני סופר מתרגשת לא להאמין שהגעתי למעמד כל כך מרגש וכיפי, אני עושה את התצוגה של אריאל טולדנו, וזה מאוד מרגש. אני הולכת ללבוש שמלת כלה, ממש מיוחדת, אני לא יכול לגלות".

היא דומה לשמלת הכלה המקורית שלך?
"לא, כשהתחתנתי אז בגיל 17 הייתי נראית כמו ילדה שהתחפשה למלכת אסתר, זה הכי קרוב. עכשיו זה ממש שמלת כלה, ממש מרגש להכנס, פשוט הרגשתי פיה בתוכה, זה מדהים".

התחלת להעביר הרצאות על חייך, ספרי לי על זה
"זה משהו שכבר מזמן רציתי לעשות. והתחלתי לבנות אותו אחרי 'עוד ניפגש', והתוכנית שעשיתי ב'כאן 11' והתחיל קצת עניין סביב החיים שלי, אז בסוף החודש אני מתחילה להעביר הרצאות. ולגעת בכמה נקודות בחיים שלי, אז זו החתונה המוקדמת, היציאה בשאלה, הגירושים, והישרדות".

פורסם על סכסוך בין השורדים לבינך, מה היה שם?
"אני לא חשובת שבאמת יש סכסוך, יש דברים בין אישיים, כעסים קטנים של כל אחד מי הדיח אותו, הם קצת לקחו את זה אישית הפעם, ואין לי איך לעזור. אבל ברמה האישית אני באמת חברה של כולם, ביומולדת דורין הגיעה, פגשתי אותם באירוע של פרטנר".

איך את מסבירה את זה שהשמות של כולם דווקא השם שלך עולה בהקשר של סכסוכים?
"זה מ-1990, תמיד השם שלי בפרונט, כי רואים מישהו חזק, שלא מתנצל, אז אומרים יאללה שיסחב עוד קצת. אם מסתכלים על התמונה באופן אבסטרקטי, אי אפשר להגיד שעשיתי משהו רע למישהו. באתם לפורמט שבאים להדיח, מה נראה לכם? שבאתי לחפש חברים לחיים? באתי להדיח אתכם ולשבת בסוף, וזהו".

עם דורין זה במיוחד עלה לכותרות, אחרי זה ראינו אתכן באירוע של פרטנר, מה קורה בין לבין?
"האמת שהיא הגיעה והתנצלה, כנראה שהדברים לאט לאט שוקעים ומתבהרים. הדברים שוקעים, הייתי אחראים לסדרת הדחות לא קטנה, וזה הכל. היא התנצלה וקיבלתי את זה באהבה, כי באמת אין לי שום מטרה לריב שם עם אף אחד. אף אחד לא עשה לאף אחד שום דבר אישי ומי שיראה את התמונה מהזווית הזאת יוריד עצבים מהגוף שלו. זה מיותר".

יד שברים שבדיעבד היית עושה אחרת?
"אולי הייתי פחות מוכיחה אנשים ושמה מראות ומנסה להביא את האמת שלי, כי אין באמת אמת אחת. אבל אני מאוד מרוצה מהדרך שלי. קצת קשה לי עם זה שאפשרתי לאנשים להאשים אותי בזמן שלהם לא היה עמוד שדרה, והם נשענו על שלי, אבל אני מאלו שלומדים על הבשר עצמו".


בראיון ראשון לאחר הדחתו מהריאליטי המצליח, סיפר השורד גיא שיקר איך גל רובין הפכה מחברה לאויבת: "התחברתי עם גל וממה שחוויתי אותה על האי די אהבתי אותה וראיתי בה חברה טובה ואישה מהממת וחזקה, אבל מהר מאוד המהממת והחזקה הפכה לשתלטנית ואובססיבית. ככל שזיהיתי בה את הפן האגרסיבי והשתלטני, דבר שיש לי סלידה ממנו, הבנתי שבטווח הארוך היא מסוכנת לי על מנת להתקדם במשחק. כבר מהיום של משימת האוכל והבשר הבנתי שאני צריך לעשות מהלך על גל".

גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

נפגעת מגיא שיקר שאמר עלייך דברים קשים?
"מאוד, מאוד, כי לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות בפרקים שאני שמרתי עליו. הייתי הכי שומרת עליו שלא ידיחו אותו, גם נפגשנו ואכלנו גלידה יחד ואז הוא אומר את זה. אז אני לא מצליחה להבין מה המניע, וגם הוא בסוף הגיע והתנצל. בואו, אנשים - חיים ומוות ביד הלשון תלמדו לשלוט בשפה שלכם, העצבים שלכם לא מתאימים בכל מקום. אני באמת לוקחת את זה צ'יפס - בסוף אני מעריכה דעות של אנשים שאני מעריכה, ואם אני לא מעריכה אותם, גם הדעות שלהם לא מוערכות בעניי".

את הקשר עם המשפחה שלך?
"אני בקשר מעולה עם המשפחה. אני באופן כללי, המשפחה שלי מהמרכז ואני התחתנתי בגיל 17 ואוטומטית הקשר נותק, לאט לאט, אבל עושים את ההשתדלות".

ובהקשר הדתי?
"אני בקשר מעולה עם אבא שלי אבל אני לא שייכת לדת".

והייתה להם ביקורת על זה שהשתתפת בתוכנית, והצטלמת בהלבשה תחתונה?
"יצאתי בשאלה בגיל 27, ובאותו רגע אין יותר מקום לאנשים להעביר עליי ביקורת, גם לא למשפחה שלי. אם יש לך משהו טוב לומר - אתה מוזמן, ואם לא - אל תגיד. זה לא מעניין אותי, אני לא פה כדי לקבל אסמכתאות מאנשים או לרצות אף אחד. אני פה סוף סוף אחרי 27 שנים שחייתי בריצוי, אני סוף סוף פה בשביל לחיות את הפאן שלי, את התחביבים שלי ואת מה שבא לי. ומי שלא טוב לו -ביי".

כמו שאמרה מישהו "מי שלא טוב לו - יום טוב לו"
"יום טוב לו".

מה היה בקש ששבר את גב הגמל מבחינתך ליציאה בשאלה?
"פשוט לא היה לי טוב בחיי הנישואין שלי. הבנתי שהנישואין שלי מושתתים על ריצוי ברמת הדת, כשביקשתי להוריד את הפאה קיבלתי תשובה ש'נתגרש אם זה מה שאת רוצה'. הבנתי שאני במקום שלא מעריכים בו אותי לפי מה שאני אלא לפי התחפושת שאני לובשת. אמרתי לעצמי 'אני רק בת 26, קומי, תשני את זה, את רוצה למות ככה? יש עולם יפה בחוץ'. לא הייתי מוכנה לחזור למיטה ושלא עשיתי כלום. אז קמתי למחרת והנעתי את העולם עם הקושי ועם הכאב, כאמא, כנשואה, והבנתי שאני רוצה להחליף את העור שלי ולהיות מאושרת".