לפני שנה ויום נחגג אירוע החתונה המרגש של זוג השחקנים המוכשרים, מאור שוויצר וניב סולטן, שנישאו זה לזו בטקס מרגש בגן האירועים "חוות רונית" עם כל החברים מהביצה. לרגל ציון יום הנישואין הראשון של השניים, סולטן החליטה להביט לאחור דרך התמונות מהיום החשוב ביותר בחייהם, ונזכרה ברגע ומרגש מתוך כל ההמולה. 

View this post on Instagram

A post shared by Niv Sultan (@sultaniv)

בפוסט שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "מאחורי התמונות רגע שמרגש אותי; כשלרגע אחד בתוך ההמולה היה לי פתאום מציף וגדול וענק מלהכיל, אז חיפשתי את מאור שהיה בדיוק זרוק גבוה באוויר, ופילסתי דרך והגעתי וצעקתי באוזן; 'אמאלה הלכתי לאיבוד צריכה אותך'
‎והוא בלי לדבר תפס לי את היד ומשך ורצנו החוצה משאירים מאחורינו סוללה של 500 רוקדים, שני מפיקים שממש לא מרוצים מזה שהחתן והכלה שלהם נוטשים עמדה, קובץ של צלמים ועוד כמה חברים מבולבלים, ובחיי שככה כמו בסצנה מהסרטים הם עומדים שם ונוזפים בנו לאן נראה לנו שאנחנו הולכים ואנחנו בורחים ומתרגשים קצת כמו ילדים".

ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)
ניב סולטן, מאור שוויצר (צילום: ניר פקין)

בהמשך סיפרה: "יצאנו החוצה ועצרנו את הזמן והתחבקנו חזק והסתכלנו בעיניים ונזכרנו כמו שהבטחנו. זה שלי ושלך. שלך ושלי. ביחד..", בשלב זה השניים חזרו פנימה אל כל האורחים שהגיעו לשמוח בשמחתם, ולדבריה: "שמחנו ורקדנו ואהבנו ולא ידענו את לבנו והיינו לאחד".