כוכב "גולסטאר" קובי סויסה הידוע בכינויו המותג "ks" ניהל במשך 12 השנים האחרונות חיי משפחה יציבים, יחד עם אשתו סיגלית וילדיהם. בפוסט מרגש שכתב יוצא הראליטי לפני כארבעה ימים הוא הכריז כי מערכת היחסים בינו לבין אשתו הגיעה לסיומה, לטענתו: "בגלל הפרסום". 

"היה לי משפחה וחיים טובים אבל הכל הרס הפרסום המטורף, הפטמה של חצרוני וכמובן 'גולסטאר 10'. סיגלית אמר סויסה, האישה והספונסרית של המותג KS החליטה לעזוב את המותג KS היא מחפשת חיים שקטים, ואיתי אין שקט, כל היום טלפונים ובקשות לסרטונים והקדשות ולהסתובב שניה בחוץ עם הילדה והאישה כבר אי אפשר בלי שיצעקו לך וויש וויש ומותג ולהצטלם לי עם הפיטמה".

בהמשך כתב: "האישה הזו סיגלית מיוחדת עזרה למותג 12 שנה דאגה להכל כסף והכל אפילו קבוצת כדורגל ואני פשוט טיפש ושבור אמיתי לא דמות באמת שבור רק נשאר להגיד תודה על 12 שנה שדאגה למותג לא מתאים לה שכל יום אני מצטלם עם שבורה אחרת שמחפשת רק לעשות עליי פרסום למצוא היום בחורה. שבורה לשבור כמוני זה לא פשוט ואני באמת שבור אני לא דמות באמת שבור אבל מותג על מגה סלב בהצלחה לכולם", כתב לאשתו, וכבר המשיך הלאה: "בכל אופן אני מחפש ספונסרית חדשה שחומה קומפקטית מעל גיל 22 חזה גדול".