מתקרית אחת לשנייה, אפילו ביום היסטורי כזה, כשכל המדינה מושבתת ומרותקת למהדורות החדשות, מיכל הקטנה שוב תופסת כותרות. הפעם, שריפה פרצה באחת מדירות הבניין המגורים היוקרתי "YOO" בו מתגוררת כוכבת הילדים יחד עם משפחתה במרכז תל אביב. כל דיירי הבניין פונו מדירותיהם, ביניהם גם יוצאת הראליטי והנשואה הטרייה נטע ברזני, ולמרות השביתה הכללית במשק, אנשי כיבוי אש והצלה הגיעו למקום בניסיון להשתלט על השריפה.

שריפה פרצה בבניין המגורים של מיכל הקטנה (צילום: אינסטרם)

כוכבת הילדים שיתפה ברשתות החברתיות תיעוד של עצמה כשהיא נסערת ורועדת ברחוב עם גרביים, לאחר שפונתה מדירתה ולא הספיקה לנעול נעליים. לא לפני שהיא מבקשת מהעוקבים להתפלל: ״אני בסרט, באתי לצאת לצילומים, כולי רועדת, אני בלי נעליים, החלה שריפה בבניין שלי, מה שהולך פה, זה משהו לא נורמלי, אין לי קול, יש פה פצועים, בלאגן היסטרי, איבוד שליטה מוחלט. אמאל'ה אלוהים ישמור, לא ראיתי בחיים שלי כמות כזאת של אמבולנסים ומכבי אש״.

שריפה פרצה בבניין המגורים של מיכל הקטנה (צילום: אינסטרם)

בהמשך תיעדה את כוחות ההצלה משתלטים על האירוע ומסתובבים בין דיירי הבניין במטרה לכבות את השריפה ולהשיב את הסדר על כנו. כמו כן, מי שעוד תיעד את ההתרחשות היה משתתף "האח הגדול" אדם אלליוף, שצילם את העשן הסמיך שיוצא מהקומה השביעית של הבניין ועקץ בהומור את חברתו הטובה ברזני: "כמה פעמים אמרתי לך לא לבשל?". 

שריפה פרצה בבניין המגורים של נטע ברזני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שריפה פרצה בבניין המגורים של נטע ברזני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)