לאחר שכוהנת הכושר שר פיטנס נקלעה לחובות של מיליוני שקלים ונאלצה לסגור את כל סניפיה, בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את מכירת חברת "שר פיטנס" לרשת מכוני הכושר "הולמס פלייס", כך שבעצם החברות יתמזגו ופעילות החברה תהיה תחת הרשת הידועה. אם תהיתם מה יעלה בגורל שיר סנדה עצמה, היא תשתלב כמנהלת מקצועית של "שר פיטנס" כחלק מקבוצת הולמס פלייס.

ההצעה הכספית של הולמס פלייס עומדת על תשלום של מיליון ש"ח במזומן ויכולה להגיע בהמשך לסכום כולל של 2.2 מיליון ש"ח, כך דווח לראשונה בכלכליסט. הולמס פלייס התחייבה להעסיק את שיר סנדה תמורת 25 אלף שקל ברוטו בחודש.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)
שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)

השופטת בטינה טאובר כתבה בהכרעת הדין: "לאחר ששבתי ועיינתי בבקשת הנאמנים שהוגשה על דעת אי כוח הממונה ומנימוקיה הנני מאשרת את מכירת נכסי החברה לידי חברת הולמס פלייס ... על פי התנאים המפורטים בבקשה, לרבות ההבטחה להעסיק את עובדות החברה לשעבר שמעוניינות בכך וכן לפצות את מנויות הרשת וליתן להן שירות חינן לחודש לאור הפסקת פעילות החברה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כזכור, בתחילת החודש דיווחנו כי כל סניפי מתקני הכושר של כוהנת הספורט שר פיטנס ייסגרו. זאת לאחר מאבק משפטי מול חברות הבנקים והאשראי. בהודעה ששלחה ללקוחותיה הערב, היא כתבה: "לכל משפחת שר פיטנס היקרה שלי. לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים. כמובן שכל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא. אוהבת ושולחת חיבוק חזק, שר".

שר פיטנס (צילום: יחצ)
שר פיטנס (צילום: יחצ)