המנחה עדן הראל חושפת מה הניע אותה ללבוש צנוע. המגישה פתחה את הבוקר (רביעי) בשאלות ותשובות עבור 122 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. בין הדברים נשאלה איך חוזרים בתשובה כשהמשפחה לא מקבלת, והשיבה: "לא פשוט בכלל, אבל אני מאמינה שאם עושים את זה בעדינות, בלי להציק לסובבים אותנו, הכל אפשרי. תעשי מה שאת רוצה מבחינת התשובה, בלי לדרוש מהם כלום, ככה אין בעיות". 

כמו כן, נשאלה איך הצליחה לקחת על עצמה צניעות והשיבה: "לאט, לאט, תהליך. אבל אין ספק שהבנות שלי היו מנוע. לא יכולתי לסבול את המחשבה שהן יתלבשו כמו שאני התלבשתי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)
עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)

עוד חשפה הראל על החזרה בתשובה, כשנשאלה איך הכל התחיל וכתבה: "במנזר הטיבטי בהודו, רציתי תשובות. כל החיים חיפשתי תשובות לא במקומות נכונים אבל חיפשתי. אז מבחינתי מגיל מאוד צעיר אני בחיפוש, נקודת המפנה הייתה עם הרב שלנו, הרב יובל הכהן אשרוב, חיבר אותי ליהדות ולשם מתוך פנימיות ועומק".

עוד נשאלה הראל על המצב המדיני וכתבה: "עצוב לי ממש, אי אפשר שרק צד אחד יהיה מבסוט. זה לא יעבוד, צריך ששני הצדדים יתפשרו ויגיעו להבנות. כל הכוח שלנו כעם הוא האחד שלנו. לוקחים לנו את הכוח, זה ממש גרוע ונותן יכולת ניצחון לאויבים שלנו. אסור להסכים לקרע הזה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עדן הראל, עודד מנשה (צילום: אביב חופי)
עדן הראל, עודד מנשה (צילום: אביב חופי)