כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס, “מלכת היופי של ירושלים", סוול אריאל אור, פרסמה בסטורי שלה כי היא מחפשת עבודה בתחום האומנות. כשנשאלה איך שחקנית כל כך מוערכת צריכה לחפש עבודה, השיבה כי שחקן לא מקבל תמורה אם הסדרה נמכרה לרשות שידור בינלאומית וגם לא מקבל תמלוגים על כמות הצפיות בה. בכל אופן, היא הסבירה, השכר היחיד של שחקן הוא מימי הצילום של הסדרה ויחסי הציבור שלה. לא משהו שיכול להחזיק אותך לאורך זמן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ישראל אוגלבו, סוול אריאל אור (צילום: רפי דלויה)
ישראל אוגלבו, סוול אריאל אור (צילום: רפי דלויה)

> חן, הבת של כוהנת היופי הנצחית, פנינה רוזנבלום, מתחזקת. האב התומך, משה חיים, כתב לה: “בזכות ההתחזקות את לוקחת על עצמך כל פעם משהו קטן. והפעם, להוריד את טעויות העבר והגיל הצעיר, קעקועים".

פנינה, מה הבעיה עם הקעקועים של הילדה?
“נמאס לה מהקעקועים ובגלל זה היא הורידה אותם, היא לא אדם מאמין".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פנינה רוזנבלום עם הבת חן ובן הזוג שלומי חיים (צילום: ניר פקין)
פנינה רוזנבלום עם הבת חן ובן הזוג שלומי חיים (צילום: ניר פקין)

> הצייר שאול נמרי, שגם בהיותו בן 80 ייזכר כבנו של דוידק׳ה נמרי ז״ל, סגן מפקד הפלמ״ח, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו קול קורא ובו הזמין את הציבור הרחב להשתתף במה שהוא מכנה ״משפט השנה - מדינת ישראל נגד שאול נמרי בבית משפט השלום ברחוב שוקן 25, בפני כבוד השופט רונן אילן״. לטענתו המדינה דורשת ממנו 12 מיליון שקל. כמה ימים אחר כך ליאורה התבשרה שהמדינה נענתה לבקשתו והחוב בוטל.

מזל טוב, נמרי, המשפחה לא תומכת?
“אף אחד לא תומך בי. אין לי אף אחד. אני בודד. יש לי אח, יוני נמרי. התחתנתי שלוש פעמים ויש לי בת, אגדה נמרי, מוצלחת ביותר. בעיקרון אשתי לשעבר מאוד אוהבת אותי ואני אותה, אבל אנחנו לא נשואים. אגדה, בתי, באה מדי פעם לארץ. היא לא רוצה חשיפה (אגדה נמרי שותפה בקרן ההון סיכון iAngels - לג"ש). כבר שבע שנים אני לא יותר מכלום בגלל המצב הזה. אני לא חייב כלום למדינה הזו, המדינה חייבת לי".


> בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023, כיכבו על הבמה, בפאות שונות של חברת Bk wigs, גלית גוטמן, קים אור אזולאי, לאה שנירר, סנדרה רינגלר ועוד רבות וטובות.