רגע לפני גמר "נינג'ה ישראל" שיתקיים בשני חלקים בימים ראשון ושני בערוץ קשת 12, הפיינליסט יוגב מלכה שכמעט קטף את תואר הנינג'ה בעונה שעברה עם אצבע סדוקה כשטיפס את הר המדוריאמה, הצטלם לקמפיין חדש. מלכה שכבר לגמרי רגיל לעדשת המצלמה ונהנה מההצלחה של הריאליטי, קוטף קמפיין שני והפעם למותג האופנה twentyfourseven יחד עם הפרזנטור תומר הכהן, בן זוגה של נועה קירל.

בין סט אחד לאחר תפסנו את מלכה לראיון ב-TMI, שם חשף מה הניע אותו לעבור את הר המדוריאמה עם אצבע סדוקה, איך בת הזוג מזה שמונה שנים מקבלת את ההצלחה ומתי הוא ישלוף את הטבעת ואיך הוא מתכונן לעונה הבאה של "רוקדים עם כוכבים". 

יוגב מלכה לפני הגמר: "באתי לעשות תיקון"

בעונה הקודמת שמלא גנב ממך את התואר בשנייה האחרונה. נראה תיקון העונה?
"בעזרת השם, חד משמעית. זה היה רגע נורא קשוח. זה היה מצד אחד נורא משמח כי הצלחתי את המדוריאמה ומצד שני לא השגתי את המקום הראשון והעונה הזאת חד משמעית באתי לעשות תיקון ועוד שניה הגמר ואני מקווה שזה יקרה".

מה הכוח שמניע אותך לעבור את המדוריאמה עם אצבע סדוקה?
"אני חושב שכשיש מטרה כל כך חשובה לבן אדם, אם זה מדוריאמה או אולימפיאדה או כל דבר אחר, לא משנה מה קורה בדרך, גם אם הייתי מאבד עכשיו יד, הייתי עדיין עולה על החבל וזה לא היה מעניין אותי. אני באמת שמח שעשיתי את זה עם כמה שההחלמה אחרי זה הייתה יותר קשה. זה באמת משהו שאני סופר גאה בו וזה חלק מהדרך שלי, שלמרות הקושי החלטתי ללכת על זה עד הסוף".

מה היה יותר קשה השנה לעומת שנה שעברה?
"חד משמעית העונה הזאת הייתה העונה הכי קשוחה בנינג'ה. בין אם זה בגלל הדו קרבים ששינו את המיינדסט ואם זה בגלל הילדים - החבר'ה של הכנופיה וכאלה שהגיעו לעונה הזאת הם ברמה מטורפת ויראו את זה גם בגמר. הרמה השנה של המתמודדים שהגיעו לגמר זה טופ עולמי". 

איך בת הזוג מתמודדת עם ההצלחה שלך?
"היא הכי מכילה את זה בעולם. היא סופר תומכת וזה הכי לא מובן מאליו. היא לא מכירה אותי כספורטאי. כשהתחלנו לצאת בכיתה י' הייתי עושה טיפה אגרוף ופתאום שנכנס הג'וק של הנינג'ה לראש זה פתאום מסובב. אני מתאמן פעמיים ביום ועוד הייתי עובד בעסק של אבא שלי, אז בקושי הייתי בבית, אבל בגלל שהיא ידעה שזה כל כך חשוב לי, אז הכי הכי הכילה את זה בעולם". 

אתם 8 שנים יחד. יש כבר מחשבות על שליפת טבעת?
"לא, לא, לא - רגע רגע. אני בן 23 והיא תכף בת 24, אנחנו עדיין ילדים ולא ממהרים לשום מקום. בעתיד, ברור אבל פשוט לא בקרוב". 

הפכת לסלב, יש לך קמפיינים של דוגמנות. מה הצעד הבא?
"בדיוק התחלתי את 'רוקדים עם כוכבים' שזה פרויקט סופר מעניין שאני עושה. אני פתאום טירון בעולם הזה, אני רגיל שאני בספורט שלי מגיע עד הסוף וקולט הכל מהר. פתאום אני מגיע לרקוד ואת התנועות הבסיסיות ודגשים קטנים על המנח של הכף יד, זה מטורף. זה פרויקט שאני מחבק אותו בשתי ידיים ורוצה להגיע עד הסוף גם שם".

יוגב מלכה (צילום: רפי דלויה)
יוגב מלכה (צילום: רפי דלויה)