שר פיטנס אומנם בחובות ויש לה צו עיכוב יציאה מהארץ, אבל נראתה רוקדת כאילו אין מחר בליווי העלאת סטוריז לאינסטגרם בבר המצווה של בנו של טייקון הנדל"ן, עידו חג'ג'. וגם בחרה שלא להגיב.

עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)
עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)

מלכת היופי וכוכבת הרשת ניקול רזניקוב הגיעה להשקת ביוטי פלייס- מתחם טיפולי היופי החדשני בחיפה - הצמוד לביג קריות, כשהיא מלווה בבן זוגה שעד כה היה מתחת לרדאר, אבל הצלחנו לחלץ כמה פרטים. מדובר ברועי חג'ג', מעצב שיער, שלטובתו עזבה בימים אלה את המרכז ועברה איתו לצפון. "אנחנו ביחד כבר 3 שנים ואולי עוד השנה תשמעו על חתונה..."

ניקול רזניקוב ורועי חג'ג' (צילום: פרטי)
ניקול רזניקוב ורועי חג'ג' (צילום: פרטי)

לאור החשיפה של חיים לוינסון על הקשר בין רפי חיים קדושים לקודקודים בליכוד, שגם חגגו פורים בביתו, החלו לצוף עוד סיפורי עבר על אודותיו. אחד הסיפורים עוסק בחטיפה שביצעו לכאורה רפי ובן דודו אבי. הקורבן: ארז, בנו של הקבלן אמיל אברמוב. העילה: גביית חובות. העונש: מאסר.

אמיל אברמוב, אתה בוודאי זוכר את הפרשה.
“בוודאי שאני זוכר. בקרוב הוא יהיה סגן ראש הממשלה ואלפרון יהיה הנשיא".

על אילו סכומים היה מדובר?
“הייתי עושה מסיבות בבית בכפר שמריהו והיו מגיעים הרבה חבר'ה מכל מיני מקומות, וגם משפחת קדושים. בזמנו הם גם היו בקשר עם הבן הגדול שלי, ארז. יום אחד מישהו מהם מתקשר ומבקש כסף. חשבתי זאת תרומה. אמרו לי ‘תבדוק איפה הבן הגדול שלך, ואם אתה אוהב אותו, תכין לנו כסף'. אז הכנתי להם את המשטרה והם החזירו לי את החטוף. הם פשוט טעו בכתובת, לא הבינו שאני בוכרי, ומבוכרי לא לוקחים כסף חינם. יותר קל להוציא נאד ממת. שיהיה לך יום טוב מותק".

עו"ד משה סוחמי, בא כוחו של קדושים, מסר בתגובה: “ראשית, למען הדיוק: עניין החטיפה לא הוכח מעולם. למעשה רפי נעצר יחד עם דודו - אבי קדושים, בחשד לחטיפת ארז אברמוב לאחר שאביו, הקבלן אמיל אברמוב, התלונן כי בנו נחטף על ידי רפי ואבי קדושים. ואולם ארז אברמוב הכחיש כי נחטף וטען כי להד״ם. דברים אלה היו בבסיס הסדר הטיעון שנערך עם מרשי ולפיו נדון לעונש של שנת מאסר אחת בלבד. במהלך 25 השנים שחלפו, שינה מרשי אורחות חייו מקצה לקצה, חזר בתשובה ועוסק בפעילות ציבורית ענפה. בין היתר בהדרכת בני נוער למניעת התדרדרותם. כיום מחלק זמנו בלימודי קרימינולוגיה, בהתמחות בפשיעת נוער ומניעתה. מעשיו מדברים בעד עצמם ובזכותם ניצלו נערים רבים מהתדרדרות לחיי פשע".

אמיל אברמוב (צילום: פרטי)
אמיל אברמוב (צילום: פרטי)