ניצן שיק התחילה את דרכה בריאליטי האהבה של קשת 12, "חתונה ממבט ראשון", ואמנם מהתכנית היא לא יצאה עם אהבה גדולה אבל נדמה שמאז היא נמצאת בפריחה מתמדת. רק לאחרונה לקחה שיק חלק בקאסט השחקנים של הסדרה המדוברת של הוט "קורדרוי".

בשיחה עם TMI היא מדברת על החוויה שהיתה לה על הסט בתפקיד המשחק הראשון בחייה, מה דעתה על הבעת עמדה ברשתות החברתיות בנוגע למצב הפוליטי וגם, האם היא איחלה מזל טוב לדנה פרידר ויהודה לוי, איתו היא יצאה בעצמה על פי שמועות ממש לא מזמן? 

ניצן שיק בריאיון על תפקיד משחק ראשון והזוגיות של יהודה לוי (ריאיון: עידן זקן)

את בתפקיד משחק ראשון, עכשיו היתה פרמיירה גם, איך היה התהליך?
"האמת שהיה מדהים. אני כל הזמן אומרת - זה תפקיד קטן, אבל זו היתה חוויה מדהימה, וזה לא מובן מאליו וגם הפרמיירה, זה היה כזה חגיגי ומרגש. אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שאני חלק מהקאסט, כי זה מרגיש לי מוזר כזה".

זה משהו שחלמת עליו לפני חתונה ממבט ראשון? זה היה בראש שאת רוצה להיות שחקנית?
"זה היה ממש ממש רחוק. שהייתי ילדה, זה היה משהו שיצא לי לחשוב עליו אבל זה לא משהו שחשבתי שיקרה לי בגלגול הזה, ממש לא".

פתח את התיאבון? להתקדם לתפקידים גדולים יותר?
"האמת שכן, זה פתח את התיאבון, אבל אני יודעת שצריך להשקיע בזה. כן כן, אני אוהבת שינויים וזה מגניב אותי שעברתי מעולם כל כך אחר, מעבודה סוציאלית, ופתאום אני מוצאת את עצמי משחקת ובפרמיירה, זה מגניב".

אי אפשר להתעלם מהמצב הפוליטי במדינה. הרבה סלבס התחילו להביע עמדות ברשתות החברתיות. איפה את עומדת בנושא?
"אני לגמרי הבעתי את העמדה שלי בשלב מאוד מוקדם, עוד כשההפגנות רק התחילו. בהפגנה הראשונה כבר כתבתי על זה משהו. אני בעד. אני מרגישה שזו חובה שיש לי. העניין הוא שאני לא רואה את המשפיעניות ואני לא אוהבת את המילה הזאת, מקשה אחת. בסוף זו קבוצה הטרוגנית של בחורות ונשים, והן לא נבחרות ציבור, הן לא חייבות לדבר. אני לא מרגישה בנוח לא לדבר, וגם אם זה יעלה לי באהדה וזה עלה לי קצת באהדה, אני הרגשתי שאני חייבת את זה לעצמי ולמדינה.

יש משפיעניות שדיברו על זה שהן בעד להביע עמדה אבל אז הן חוטפות תגובות נאצה קשות והן מעדיפות להימנע. זה פקטור כשיש לך פלטפורמה רחבה כזאת?
"אני לא אשקר, כן התלבטתי רגע לפני. אבל בסוף החלטתי שכן וקיבלתי בעיקר תגובות תומכות על זה שזה לא מובן מאליו. שוב, אני התחלתי כשרק היתה את ההפגנה הראשונה בהבימה וזה לא היה מובן מאליו. כן, קיבלתי כל מיני תגובות כאלה ש..."

שלא שוות את היחס?
"שאם הן לא נכתבו בצורה מכבדת אז זה לא שווה את היחס. אם זה היה מכבד, אז הגבתי".

לסיום, יהודה לוי בשמועות על זוגיות עם דנה פרידר, יצא לך לאחל לו מזל טוב?
"לא ואני מאחלת לו בהצלחה, בהכל, באמת". 

ניצן שיק (צילום: רפי דלויה ולנס הפקות)
ניצן שיק (צילום: רפי דלויה ולנס הפקות)