שופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב, הפרזנטורית של רשת אינטימה, הצטלמה לקמפיין בגדי הים של הרשת לקיץ 2023. בין סט לסט התחממה ארונוב עם חלוק ותנור אליו נצמדה כדי לשמור על חום הגוף והפגינה מקצועיות ברגעי האמת מול המצלמה. כזכור, ארונוב הצטלמה בקמפיין הקודם עם בעלה אייל אלגבי וקיבלה תגובות קשות ברשתות החברתיות על הצילומים שלהם יחד. 

בראיון ל-TMI התייחסה ארונוב לתגובות שקיבלה, הסבירה עד איזה גיל לדעתה נכון להצטלם לקמפיינים של בגדי ים ומה דעתה על המפורסמים שבוחרים להביע דעה על המצב המדיני. 

רוצים לדעת מניין האנגלית שלי: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>>

אנה ארונוב על התגובות הקשות שקיבלה ברשת

שמענו שחזרת מאיי סיישל עם אדם שטס לחו"ל בפעם הראשונה. איך היה? 
"נכון, היה מדהים. רק הקונטרסט, שאתמול באותה שעה הייתי ב-32 מעלות, היה לי חם והזעתי והגעתי לגשם. זו הייתה חוויה משפחתית, פעם ראשונה שטסנו והיה מדהים". 

עכשיו כשניסית את שתי האופציות, את מעדיפה טיול זוגי או עם אדם?
"אוי, זה כל כך שונה. זו הייתה חוויה משפחתית מדהימה. לא ידענו איך הוא יגיב לטיסות ואיך יהיה לנו. החיבור הזה 24/7 להיות יחד בלי דאגות, כביסות, לוח זמנים וכו' ולהיות מחובקים כל היום עם התינוק המושלם שלנו, עשה לנו מדהים למשפחה". 

היית רוצה שאדם ילמד גם ריקוד בעתיד ויהיה רקדן?
"אוי זה שאלה קשה. לא, אני רוצה שהוא יעשה מה שהוא רוצה. אם הוא יגיד לי שהוא רוצה להיות רקדן, אגיד לו שילך לשחק טניס. סתם. אני באמת רוצה שיבחר לעצמו. לא יודעת אם הוא כרגע יודע. אני אנסה לזהות במה הוא טוב ושם להתעקש". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)
אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)


ליל הסדר בשבוע הבא. אתם עושים עם משפחה מורחבת, נוסעים? את מחכה שעוד כמה שנים אדם ישיר מה נשתנה?
"יש שני צדדים, את המשפחה שלי ושל אייל ולאחרונה פיצחתי את זה ושתי המשפחות מגיעות אלינו. זה קצת נופל עליי ברמת הבישולים אבל האמת שזה נחמד לעשות את זה במשפחה המורחבת משני הצדדים. לאדם זה קצת מוקדם אבל יש משהו מדהים באווירה המשפחתית הזאת ואני חושבת שהוא נהנה גם היום". 

מה את חושבת על הליהוקים החדשים של רוקדים עם כוכבים?
"האמת שממש מסקרן. אנחנו ממש תכף מתחילים ואני מחכה לראות. שמעתי שיש כמה רקדנים ממש טובים. כמו שאנשים צופים בבית, ככה אני רואה את זה בפעם הראשונה על הרחבה. אז אני בלי הימורים כרגע, אני מרשה לעצמי להיות מופתעת". 

המצב במדינה לא קל ויש רק מעט סלבס שמגיבים בנושא, מה דעתך על אלה שמגיבים?
"אני חושבת שזו בחירה חופשית של כל אחד. אני באמת בעד אלו שמביעים דעה ואני יכולה להבין את אלו שבוחרים לשמור את זה לעצמם, כי זה נהיה גדול וזה נהיה מעבר לאומנות שאנחנו עושים, זו בחירה של כל אחד". 

אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)
אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)


קיבלת ביקורות לא קלות על הקמפיין האחרון שלך בהלבשה תחתונה עם אייל בעלך למותג ההלבשה התחתונה אינטימן, נפגעת או שזה עבר לידך?
"מה זה נפגעתי? אני לא נפגעת אבל זה שיח שעניין אותי וקיימתי אותו באינסטגרם שלי. היה קושי לאנשים לראות אותנו כזוג דווקא עם הלבשה תחתונה. קיבלתי פידבקים מאוד טובים אבל לא מעט הגיבו בצורה כזאת, היה קשה להם לראות. אולי דווקא בגלל שאנחנו זוג זה הרגיש להם אינטימי מדי. אני חושבת שאלה היו אחלה תמונות זוגיות ואני גאה בהן ממש". 

את קוראת בדרך כלל טוקבקים ומתייחסת?
"אני קוראת את התגובות באינסטגרם שלי כי אני מרגישה שבאים אליי הביתה. ברגע שזה בחוץ, זה כאילו לא שלי. הכל בגבול הקווים האדומים שלי. כל עוד זה לא שיח מעליב אני מקבלת אותו, גם אם הדעה שונה משלי, אני יכולה לנהל את השיח. אם זה מגיע לעלבון אישי אני פשוט עושה בלוק. אני לא מעוניינת בשיח הזה במרחב הבטוח שיצרתי לעצמי". 

עד איזה גיל נראה לך מתאים לדגמן הלבשה תחתונה?
"חלום שלי שאוכל לדגמן הלבשה תחתונה עד גיל ממש מבוגר, כי יש בזה משהו נורא טבעי. אנשים מייחסים את זה לצעירים ומאוד יפים. כולם בסופו של דבר עם הלבשה תחתונה. זה מצרך בסיסי של כל אחד בבית ואין סיבה שזה יגמר בגיל 22,23. אולי תראו אותי בגיל 60 באינטימה, אני אשמח". 

אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)
אנה ארונוב (צילום: סושיאל גולף)