גרושתו של סטטיק - שרית פולק, לא דיברה מאז ששודר הסרט שלו בקשת 12, ובזמן שכולם צפו בו היא בכלל הייתה בטיסה לדובאי, לחגוג את אירוע החתונה של נטע ברזני. מאז פולק השתתפה בשבוע האופנה, אך סירבה לדבר על דברים שלא נוגעים לאירוע עצמו. היום (ראשון) באירוע לפתיחת הפופ אפ החדש של המותג Style River בקניון עזריאלי בתל אביב, פולק סיפרה בראיון ל-TMI מה חשבה על הסרט, האם היא גם לא פוסלת קאמבק, כפי שסטטיק נוהג לומר ואיך היא מתמודדת עם המגורים החדשים בתל אביב עם הטייטל החדש כגרושה. עוד הגיעו למדוד ולהתחדש: אנה אהרונוב, ליבר בלילתי, רומי פרנקל, ספיר אלחמיסטר, מור סילבר, אירה דולפין, ליקי רוזנברג ועוד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שרית פולק בתגובה ראשונה על הסרט של סטטיק

מאז הסרט של סטטיק לא דיברת. ראית אותו?
"בוודאי, ראיתי את הסרט. הייתי בדובאי בחתונה של חברה של נטע ברזני. לא הספקתי לראות עם כולם אלא יום אחרי. לא פשוט לראות את זה. אתה רואה בן אדם שאתה מאוד אוהב ועברת איתו את הדברים. כשאתם נחשפתם לזה, זה כבר אחרי מעל לחצי שנה אחרי, אז זה מציף. זה קשה לראות מישהו שאתה אוהב וכל מה שהוא עבר ועברתי, ועברנו יחד. זה לחוות את זה מחדש. כולם איתך עוברים את זה שוב אבל בסדר". 

מה חשבת עליו?
"אני חושבת שזה מאוד חשוב הסרט, שיראו את הצד שלו, הוא לא דיבר. היה סוג של רצח אופי ונכנסו לבית שלנו והיו דברים שאנשים לא ידעו וחשבו דברים כמו שאני עזבתי אותו ודברים כאלה. זה היה חשוב שהוא ישים את הלב שלו על השולחן ואני מניחה שזה עשה לו טוב".

סטטיק אמר שהוא לא פוסל אופציה של קאמבק, את גם לא פוסלת?
"אני גם אמרתי את זה בעבר. הסיבה שאנחנו אומרים את זה, זה לא שיהיה קאמק עכשיו. נפרדנו לפני שלושה חודשים. היה טוב, אנחנו מאוד אוהבים, אהבת נפש, אז אנחנו לא שוללים. אני לא יודעת מה יהיה ומה צופן לי העתיד אבל מה שצריך לקרות - יקרה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)
סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)

את פנויה להמשיך הלאה? יוצאת לדייטים?
"לא. אני לא יודעת לצאת לדייטים. אני מרגישה כמו ילדה קטנה. התחלתי לצאת עם לירז כשהייתי בגיל 25 ופספסתי את כל השלב שחברות שלי יצאו לדייטים. אני חושבת שצריך לעבור עוד קצת זמן, אני גם לא פנויה רגשית כרגע. אני מאוד חדורת מטרה מבחינת קריירה וזה כל מה שמעסיק אותי ואני מניחה שלא הגיע מישהו שהצליח להזיז לעצמי משהו, וזה לא שאנשים אשמים, אני לא מאפשרת. אני מתחילה להסתבך...".

אני מניחה שמתחילים איתך הרבה.
"כן מתחילים איתי הרבה והרבה חברים מנסים ואני אפילו לא שואלת פרטים. לא יודעת, לא עכשיו". 

איך הבית החדש שלך בתל אביב?
"וואו, אני אוהבת אותו. הוא מאוד מואר. לקח לי חצי שנה למצוא אותו והוא מושלם. חלון ענק בבית קטן זה וואו. תראי המעבר, לא גורם לי להרגיש משהו שונה כי אני חיה את העיר הזאת המון שנים. העבודה שלי פה, החברים שלי פה. גרתי בחיפה אבל הייתי המון בתל אביב. הדבר היחיד ששונה זה שאין לי את הנסיעות. פעם ראשונה שאני גרה לבד ואין לי מי שיהרוג לי ג'וקים שזה מאוד קשה אבל הצלחתי". 

סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תהיי בהופעה של סטטיק במנורה?
"כן, ברור".

את בקשר עם בן אל? יש אחוות אקסים?
"אני רגילה ששואלים אותי אם אני בקשר עם לירז, הפתעת אותי. האמת שוואו לא ראיתי את בן אל המון זמן. הוא היה בחו"ל וחזר ולא יצא לנו. אני לא פוגשת את עצמי, אין לי זמן. אני מתעסקת בפתיחת עונת החתונות, זה מהבוקר ועד הערב עבודה". 

את מארגנת אירועים. זה קשה ברמה הנפשית לעבור גירושים ולנהל חתונה כל יום?
"הייתם צריכים לשאול אותי בעונה הקודמת כי שיא המשבר שלירז יצא מהבית היה בשיא עונת החתונות. התמודדתי עם זה אז ואני מאוד אוהבת את העבודה שלי. אני מלווה כלה במשך שנה ואני ממש שמחה בשבילה, אני סבבה עם זה ומחכה". 

איפה את הולכת לבלות את החג?
"בחיפה, אצל אמא ואבא. חיפה זה שקט, בית, רוגע". 

שרית פולק (צילום: לנס הפקות)
שרית פולק (צילום: לנס הפקות)