פיינליסט "האח הגדול" שחף רז יצא לחופשת סקי עם זוגתו, זוכת "האח הגדול", טליה עובדיה אלא שלמרות התמונות הפוטוגניות של השניים והופעות של נגה ארז ורביד פלוטניק במקום, השניים לא רק נהנו מהאירוע, אלא גם חוו תאונה לא נעימה. רז שגלש באחד המדרונות שבר את ידו ונאלץ לקבע אותה. השניים סיימו את חופשת הגלישה והמשיכו לונציה, אלא שנראה שהצרות לא הפסיקו שם.

היום (שני) בדרכם חזרה ארצה, הרופא שבדק את רז אמר לו כי יאלץ לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים בעקבות השבר בידו. אם חשבתם שכוכב הריאליטי נאלץ לשלם על כך, אז זהו שלא, מאחר והפעיל את ביטוח הנסיעות שרכש בטרם הטיסה. רז הגיע לשדה התעופה יחד עם עובדיה ונעזר בכיסא גלגלים. "אמרתי להם שאני לא צריך כיסא גלגלים, אבל כנראה שזה חלק מהנוהל לפצועים בטיסה", כתב רז.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שחף רז, טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שחף רז, טליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף וסיפר רז שלמרות ששודרג למחלקת עסקים, הוא לא מאחל חוויה כזאת לאף אחד: "אני רוצה לספר לכם מה הקטע פה. כשהרופא בדק אותי הוא אמר 'הנה זה מה שקרה, אתה לא יכול לטוס בטיסה רגילה אלא במחלקת עסקים בגלל היד. הפעלתי את הביטוח ושדרגו לי לביזנס. כשהגעתי שמו אותי על כיסא גלגלים וזה היה נראה לי מאוד מיותר והעבירו אותי את הבידוק והיה לי מאוד קשה לעשות את זה, כי אני הולך 10 דקות הליכה ומתחיל כאבים וזה קשה. בואו נגיד שאני לא מאחל לאף אחד שזו הסיבה שהוא יטוס בבזינס ויהנה מזה, אבל אם כבר..". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שחף רז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שחף רז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)