פאני בר מוחא, המוכרת לכולנו כפאני בוזגלו, השתתפה כזכור גם היא ב"הישרדות" יחד עם הגרוש אוהד בוזגלו. לפאני הייתה ביקורת נוקבת על הפורמט וקראה לסגור אותו בעקבות הזכייה של אלית מוסאיוף בגמר "הישרדות" שנערך ביום ראשון האחרון, כשלטענתה היא לא ראויה לזכות בגמר כי לא הייתה אסטרטגית במשחק.

כעת אסי בוזגלו, זוכה "הישרדות VIP" יוצא נגד פאני, שהיא כזכור גרושתו של אחיו אוהד. היישר מחופשה בליסבון שיתף אסי סרטון וכתב: "אני בשוק שדווקא פאני היא זאת שיוצאת נגד הפורמט והזכייה של אלית. לפרגן לא עולה כסף, אם אין משהו טוב להגיד, עדיף שלא תגיבו. לעומתך הייתה שם מישהי בת 52 שהיא כמעט כפול מהגיל שלך וצלחה את הפורמט, אני בהזייה".

אסי בוזגלו נגד פאני בר מוחא (צילום: אינסטגרם)

עוד הוסיף ואמר: "שולחים לי אנשים שפאני היא זאת שיצאה על הפורמט ואמרה שצריך לסגור אותו, והיא לא אהבה את הקטע שאלית זכתה, ואני אומר דווקא פאני? זאת שהייתה שם שתיים וחצי דקות, וזאת שפרשה? היא דווקא אומרת שצריך לסגור את הפורמט? למה לא שמים לאותם אנשים מראה בפנים ואומר פאק, מה הולך פה? לפרגן לא עולה כסף. אם אין לך את המקום לפרגן אז למה את רוצה להוריד? מאיזה מקום זה בא? אני בשוק, באמת כבר אין לי מילים".

פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)
פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)