כוכבת הרשת ליאור קוקה הפכה לפנים מוכרות אצל כל אדם שחובב מוצרי ניקיון, כשהיא מתחזקת עמוד אינסטגרם המונה כמעט כ-400 אלף עוקבים. קוקה, שהתחילה את דרכה בכלל כקונדיטורית בריאליטי של קשת 12, "בייק אוף", עשתה במהלך השנים שינוי מסלול והפכה לגורו ניקיון עם ליין תכשירים שנמכר ברשתות הגדולות, ואפילו החזיקה בריאליטי משפחתי בהוט, "קוקה בע"מ".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בשבוע שעבר, חגגה קוקה את יום הולדת ה-28 עם משפחה וחברים, אלא שכעת היא חושפת שהחגיגה קיבלה סיום די עגום. בסדרת סטורי'ז שהעלתה, חשפה שבסוף אותן חגיגות היא הלכה לישון אך התעוררה באמצע הלילה עם כאבי ראש וגרון שנמשכו במשך יומיים, עד שביום שבת הגיעה למצב בו היא הקיאה 5 פעמים בפחות משעה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

''התחלתי להקיא 5 פעמים בפחות משעה''. ליאור קוקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
''התחלתי להקיא 5 פעמים בפחות משעה''. ליאור קוקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשלב הזה, התפנתה כוכבת הרשת למיון לצורך בדיקות, שם קיבלה אבחון לפיו היא חולה בוירוס מסוג חדש. "אמרו לי שיש לי וירוס שיעבור, וירוס חדש שמדמה דלקת קרום המוח ולכן הכאבים החזקים. קיבלתי נוזלים ועוד שלל תרופות שיקלו עליי וב-07:00 בבוקר חזרנו אני ואבא שלי לבית שלי ברמת גן", כתבה בתמונה בה היא נראית מחוברת לאינפוזיה.

ליאור קוקה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור קוקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לבסוף, אחרי שהשתחררה הביתה, הגיעה תפנית נוספת בעלילה, וכשהבינה שגם בני משפחתה חולים עם תסמינים דומים, החליטה לבצע בדיקת קורונה וגילתה שנדבקה בוירוס באיחור לא אופנתי ובפעם הראשונה בחייה, ממש יומיים לפני ליל הסדר אותו היא כבר לא תוכל לחגוג בהרחבה כפי שתכננה. 

TMI שולחים איחולי רפואה שלמה וישמחו מאוד לקבל מארז מוצרי ניקיון לחג קוקה, רק רומזים. 

לבסוף התגלה שמדובר בוירוס קורונה  (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
לבסוף התגלה שמדובר בוירוס קורונה (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

ליאור קוקה על ליל הסדר שהשתבש  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור קוקה על ליל הסדר שהשתבש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)