אם למישהו היה ספק ששיר סנדה תמיד נופלת על הרגליים כמו חתולת רחוב ותיקת קרבות, אז עכשיו זה ודאי. כזכור, שיר שבבעלותה מותג הכושר "שר פיטנס" שכולל מספר סניפים ברחבי הארץ, נקלעה לקשיים כלכליים בעקבות מגיפת הקורונה ונאלצה לפשוט רגל. אלא שאז רשת "הולמס פלייס" נכנסו לתמונה והגישו בקשת רכישה בתמורה למיליון ש"ח במזומן, עד לכדי סכום של 2.5 מיליון ש"ח שישולמו להם לאורך תקופה, כשהם שוכרים את שר כמנהלת מקצועית. 

אלא שאז החליטו ברשת למשוך את ההצעה שלהם בטענה כי פיטנס התנהלה בצורה לא מקצועית. אבל רגע לפני שאתם עצובים בשבילה, רשת "גוד פארם" בבעלותו של רמי לוי החליטו לקחת את המותג "שר פיטנס" תחת חסותם תמורת 2.48 מיליון ש"ח. הרשת תעסיק את שיר סנדה לשלוש שנים בשכר של 25 אלף שקל בחודש כמנהלת המותג שר פיטנס, ואף הוצע לה 15% מהחברה החדשה שתוקם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שר פיטנס (צילום: סטודיו שר פיטנס)
שר פיטנס (צילום: סטודיו שר פיטנס)

פיטנס נפגשה עם רמי לוי ומנהלי רשת "גוד פארם" הבוקר להרמת כוסית ושיתפה את העוקבות שלה: "אני רוצה להודות לרמי לוי ולרשת גוד פארם על האמונה באימפריית שר פיטנס. אנחנו הולכים לעשות דברים גדולים ומשמעותיים ואני מודה על הזכות להתחבר לאנשים מדהימים שזכיתי להכיר ולהכניס לחיי. אני מתרגשת יותר מתמיד לבשר לכולכן כי בקרוב ייפתחו סניפי שר פיטנס מחדש ואנחנו חוזרות - חזקות יותר מאי פעם! אני רוצה להודות לכל אחת ואחת מכן - הנשים של חיי - על כל אלפי ההודעות, החיזוקים והאהבה שהרעפתן עליי - אני כאן למענכן - והיום עוד יותר מתמיד! מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכן בסניפים ולחזור לשגרת האימונים שלנו - עם מלא תוכניות חדשות ובעיקר עם הרבה עוצמה נשית. בעזרת השם נעשה ונצליח! אוהבת אתכן, שר". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by I am SHER (@sher_fitness)