היהלום: לירז רוסו, סטטיק (33)

כאן מדובר ביהלום של ממש. ילד מאומץ, זמר־על שחווה שתי פרידות כואבות בחודשים האחרונים. הן מוזיקלית, מבן־אל תבורי, והן רומנטית, מאשתו, שרית פולק. מי לא תרצה לחבק אחד כזה ולנגב לו את הדמעות?

הוא ותבורי הוציאו סדרת להיטים שכבשה את המדינה. בהם: "דוביגל" (על האיש והאגדה דובי גל), "ברבי", "כביש החוף", "זהב" ו"סלסולים". בנובמבר 2016 הוא הצטרף עם תבורי לצוות השיפוט של העונה הרביעית של ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ בקשת, לצד אסף אמדורסקי, קרן פלס והראל סקעת. באותה שנה גם השתתפו שניהם לראשונה בפסטיגל במעמד של "אומן אורח".

סטטיק ובן אל (צילום: משה נחמוביץ' - יחצ)
סטטיק ובן אל (צילום: משה נחמוביץ' - יחצ)

באוגוסט האחרון הודיע סטטיק, למגינת לבם של המעריצים, על פירוק הצמד ויציאה לדרך עצמאית. לפני כחודשיים כבר הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו, "לירז". את האלבום ליווה סרט תיעודי בשם "לירז - הגירושים הכפולים של סטטיק". בינתיים הוא ממשיך להוציא להיטים עם מיליוני צפיות בקצב של מכונת ירייה משוכללת. החיים הרומנטיים שלו אחרי הפרידה מפולק עדיין לוטים בערפל. על הדרך הוא זכה בתביעת לשון הרע נגד חברו, שאמר שלכאורה הוא בגד בפולק בזמן ששהתה בבית "האח הגדול".

עצת ליאורה: אל תגידי לו מילה. רק תקשיבי. הוא יספר לך איך שברו לו את הלב פעמיים ואת רק תהנהני. במקרה חירום אפשר גם לחבק וללטף בעדינות.