בשבוע שעבר ילדה מעיין אדם את ביתה הבכורה, לה ולבן זוגה יובל צלנר והשניים נתנו לה את השם המיוחד עם המשמעות המרגשת, תבור. אדם, שיתפה בהרחבה במהלך השנים על הרצון לאימהות וטיפולי הפוריות שעברה בדרך להגשים את החלום הכי גדול שלה – להפוך לאמא. כעת, לאחר הלידה, ממשיכה המנחה ואשת התקשורת באותה מגמת פתיחות בה היא דוגלת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

במהלך חג הפסח, שיתפה אדם את העוקבות שלה בתסכול שהיא חווה מאז הלידה, ולאו דווקא בגלל חוסר שעות שינה או גזים של תבור המתוקה, אלא בגלל תהליך ההנקה. בסטורי שהעלתה, חשפה את התסכול אותו היא חווה בנושא בימים שמאז הלידה: "בהתחלה חשבתי שההיריון זה החלק הקשה ואז חשבתי שהלידה זה החלק הקשה והיום אני קובעת בוודאות שההנקה זה החלק הקשה. פיזית, מנטלית, הכל. בכל רגע נתון אני ככה קרובה להישבר. לא ידעתי שזה תהליך וחד משמעית לא באתי מוכנה אליו".

אדם המשיכה לשתף את העוקבות שלה במסע המאתגר אותו היא עוברת: "אני נסערת מכל מה שלא סיפרו לי, שלא הכינו אותי, שקצת ידע בסיסי היה חוסך לי כל כך הרבה כאב ותסכול".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מעיין אדם על הקושי להניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם על הקושי להניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לבסוף, סיכמה הכוכבת את דבריה עם מסר חיובי לשאר האימהות שעוקבות אחריה: "אבל אני לומדת מהר ובצד השני של המצלמה יושבת אמא טרוטת עיניים וסופר גאה! נעבור את הימים הראשונים ואני אדאג לספר לכן הכל. לא אתן שאף אחת פה תעבור מה שעברתי". TMI מאחלים לאדם חושפת לידה נעימה וקלה!