הידיעה הבאה השאירה אותנו המומים. יואב אליאסי הידוע גם בכינויו "הצל", ידוע בעמדותיו הימניות קיצוניות, אותן הוא מביע ברשתות החברתיות, כתומך נלהב בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מפתיע כשיצא בביקורת חריפה נגד המחנה הפוליטי אליו הוא משתייך וכינה אותם ממשלה כושלת.

בסרטון ששיתף אמש (מוצ"ש) ,הצל הוכיח שהוא גם יודע לבקר את המחנה הפוליטי בו הוא תומך, כשמתח ביקורת נוקבת נגד הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו על התנהלותם מול הטרור ועל הסברה כושלת, וקינח בעקיצה כי הוא ממליץ לממשלה ללמוד מהשמאל. בסרטון אמר בזעם: "מה קורה ממשלת הימין בראשות נתניהו? כולם יודעים שאני איש ימין מובהק, לא מזגזג, הולך ישר. בימים האלה מאוד מאוד קשה להגן עליכם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איתמר בן גביר בכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)
איתמר בן גביר בכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)

עוד הוסיף הצל: "מאוד קשה להסביר את הצד שלכם. אתם יכולים להגיד לי אולי יש תוכנית גדולה, אולי יש היגיון שאתם לא מחזירים שום מלחמה - לא בצפון ולא בדרום, לא עושים שום דבר בזמן שדורסים אותנו, רוצחים את האחיות שלנו, רוצחים את האחים שלנו", והוסיף: "הרבה מהתומכים שלכם אומרים, 'וואלה, הממשלה הקודמת עשתה יותר מכם'. אתם יודעים מה? מאוד קשה לי להגיד להם שהם טועים, כי הם לא. אבל אולי יש תוכנית יותר גדולה, אולי קורה משהו שאני לא יודע", קיווה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"למרות שכולם יודעים שאם הממשלה הקודמת הייתה מתנהגת כמוכם, אני די הייתי כותש אותה לאפר, אתם כישלון מביש ומביך. אתם בהסברה כישלון, נכשלתם בהסברה על הרפורמה. מה נכשלתם? הדלקתם את כולנו, ואז כיביתם את הלהבות ונשארנו עם השריפה. תודה רבה לכם. כישלון. והיום אתם כישלון בלהסביר כל מה שקורה פה, להסביר מה שקורה בהר הבית. אתם כישלון", והוסיף בעקיצה "אולי כדאי שתתעוררו הסברתית. תסבירו מה קורה כאן, העם רוצה להבין מה אתם עושים. העם רוצה לשמוע מה הפתרון שלכם, גם אם אין לכם פתרון. העולם צריך להבין מה קורה כאן באמת, מה קורה בהר הבית. לא לקבל תמונות של אנשים כפותים על הרצפה ואתם סותמים את הפה שלכם. חלאס, נכשלתם בהסברה, אתם נכשלים בהסברה מול ה- BDS. שמישהו שם בממשלת הימין המהוללת שלנו יתעורר. יבין שהיום מנצחים רק בהסברה. אולי תיקחו קורס אצל הפלסטינים, או אצל השמאל, יותר טוב. הם מעולים בזה. בהסברה שקרית, אבל עדיין הסברה. מה ששלהם שלהם".