השחקנית ההוליוודית גל גדות רשמה היום הישג חסר תקדים כשהיא מציינת מאה מיליון עוקבים באינסטגרם, ובכך היא מוצבת במקום ה-20 לאישה הכי נעקבת בעולם ובמקום ה-37 לאדם הכי נעקב בעולם. אבל נראה שכל זה מתפייד אל מול התגובה הקטנה של בעלה ירון ורסנו על המצב הביטחוני, שזכתה לקבל תהודה וכותרות גדולות, ומסרבת לדעוך.

גדות ובעלה ירון ורסנו חטפו כזכור חיצי ביקורת קשה, גידופים ונאצות על שורסנו העז להביע את דעתו על המצב הביטחוני במדינה והציע כפתרון שתי מדינות לשני עמים. השניים אף זכו לתגובה נוקבת מאשת העסקים ניקול ראידמן שביקרה את ורסנו וכתבה: "משפט דבילי ומנותק, יש מדינת ישראל, אין ולא תהיה מדינת טרור", ותקפה גם את אשתו, השחקנית הבינלאומית: "במקום זה אתה ואשתך מוזמנים להצטרף להסברה למען מדינת ישראל", והוסיפה בעקיצה: "כי השתיקה של אשתך גורמת יותר נזק למדינה מהסטורי של בלה חדיד".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)

אלא שכעת אימה של הכוכבת הבינלאומית, אירית גדות יוצאת להגנת בתה וחתנה. בפוסט שפרסם העיתונאי גיל משעלי, על הביקורת של ראידמן, השיבה אחת העוקבות: "תותחית ניקול". אלא שאירית גדות, אימה של השחקנית המפורסמת החליטה להשיב לעוקבת ולהגן על הדעה הלגיטימית של ורסנו וכתבה: "מה היא תותחית? מדברת מפוזיציה של חברה של משפחת נתניהו. עדיף לכם כנראה מדינה דו לאומית ולהיות עם כובש, מה הפלא שיש פיגועים. במידה וניפרד ויהיו פיגועים, אז הם יחטפו מכה קשה. למה להתלהם על כל אמירה הגיונית בכזאת בוטות ושנאה?".  

אירית גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)