שבוע וחצי חלף מאז צילומי גמר "הישרדות" בהם גרפה אלית מוסיאוף את המקום הראשון בגמר הגדול ומאיה קיי את תואר אהובת הקהל, אלא שהרוחות השורדים עדיין לא נרגעו. העונה הזאת, יותר מכל העונות, תיזכר כעונה בה השורדים לא שתקו ויצאו נגד ההפקה והעריכה של התכנית. כעת נודע בבלעדיות ל-TMI כי בגמר "הישרדות" שנערך בשבת, הוזמנו השורדים כבר משעות הבוקר המוקדמות להיכל בחולון, שם נערכו הצילומים, לבלות את היום בחזרות לקראת הצילומים וגם לטובת הכנת האיפור והשיער לקראת הגמר ששודר בשידור חי בערב.

על פי מקורות, השורדים שבילו כל היום במתחם ביחד, כעסו כי טענו שמאיה קיי זכתה ליחס מועדף מההפקה וקיבלה חדר פרטי משלה - מבודד מכל שאר השורדים, כדי שתוכל לבלות בו את היום ללא הפרעות וטענו לחוסר שיוויון מצד ההפקה. גם הבויפרנד של קיי, טל מורד, היה בחדר בנפרד אבל יחד עם יתר הפיינליסטים ביניהם גל רובין.

מאיה קיי, טל מורד (צילום: יח''צ)
מאיה קיי, טל מורד (צילום: יח''צ)

למרות הביקורות של השורדים, אנחנו מצטערים להרוס להם את הסיבה להתקרבנות, אבל מבירור שערכנו, קיי לא קיבלה חדר בנפרד משלה, אלא בילתה את רוב היום בחדר פרטי שקיבלה חברתה הזמרת אנה זק, שהופיעה בערב הגמר. יש שטענו וחשבו כי מדובר בחדר שקיבלה קיי אבל מדובר בחדר האומן של אנה זק, וקיי העדיפה להעביר את השעות הרבות במתחם בחדר עם זק. 

רביעיית הגמר של ''הישרדות'' (צילום: מיכאל טומרקין)
רביעיית הגמר של ''הישרדות'' (צילום: מיכאל טומרקין)