היום (ב') הכוכבת הגדולה של ישראל נועה קירל, שגם בקרוב מאוד תמריא לליברפול שבבריטניה ותייצג אותנו מול כל אירופה בתחרות האירוויזיון, חוגגת את יום הולדתה ה-22. הזמרת המצליחה חגגה אמש עם כל החברים הטובים מהתעשייה, אחרי שכבשה את הבמה כשהתארחה בהופעה של אושר כהן ואודיה אזולאי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נועה קירל (צילום: ערן לוי)
נועה קירל (צילום: ערן לוי)

הבוקר, בין שלל הברכות שקיבלה קירל מהקרובים ומהמעריצים, צצה באינסטגרם זו החשובה לה ביותר - הברכה של בן זוגה תומר הכהן. בצירוף של שלל תמונות של השניים מהזוגיות הפוטוגנית שלהם, כתב לה הדוגמן: "הלב שלי מתפוצץ מאהבה. מזל טוב לילדה שאני כל כך אוהב. קצת מצחיק לקרוא לך ילדה כשתכלס את הופכת את העולם מקצה לקצה, ומשיגה כל מטרה לא משנה מה עומד בדרך, בלי לשכוח מאיפה באת, בלי לשכוח שאת רק בן אדם, עם נתינה אינסופית וחיוך ענק על הפנים".

"אז חברה שלי, הכי טובה שלי, אני מאחל לך כל הטוב שיש לעולם להציע, שתהיי תמיד שמחה ומאושרת, שתכבשי את כל היעדים שעוד לא כבשת, שתמשיכי לגדול ולצמוח, שתמיד תהיי בריאה, שאף פעם לא תאבדי אמון באהבה, ושתמיד תהיי לצידי (טוב זה קצת אגואיסטי אבל מתבקש) והכי חשוב, שתישארי בול כמו שאת, כי ככה זה הכי הכי. אז תודה לך, שאת תמיד כאן בשבילי. אני אוהב אותך בכל איבר בגוף".