הדוגמנית שיר אלמליח שהתגרשה מבעלה השני, מייקל זנזורי לפני כשנתיים לאחר שהביאו ילד משותף - רפאל, הפתיעה את כולם כשבישרה לאחר הגירושים כי השניים החליטו להביא ילד נוסף לעולם, הפעם מחוץ לנישואים, וכך הגיע לעולם אחיו הקטן של רפאל - גבריאל חיים. כעת חושפת הדוגמנית את הקושי בהורות משותפת, במיוחד בחגים כשילדיה לא לצידה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלמליח שיתפה בתמונה עם ילדיה וכתבה: "להיות אם חד הורית בחגים זה קשה. כשהחג הראשון הוא שלי ורוב השבוע הם איתי אני בעננים. ואז בחג השני, ההחלפה המעיקה הזו, הידיעה שכמעט שבוע לא אראה את הילדים שלי, כי יש את הימים הרגילים שהם לא איתי והינה התווספו לזה גם ימי החג. נכון, אני בחרתי בזה, טוב לי, אני מאושרת, אני חזקה ואני יכולה להתמודד עם הכל, אבל שום דבר בחיים לא הכין אותי לרגש העצום שאני חווה כאמא, לתחושת הדכדוך כשהילדים שלי פתאום הולכים ממני, לבית שמתרוקן, לדיסוננס שבין העשייה האינסופית כשהם בבית לבין הריקנות הזו כשהם הולכים".


עוד הוסיפה וכתבה: "אז ימי החג הם קצת יותר קשים עבורי כאימא כשאני לא חוגגת עם הילדים שלי אבל אני תמיד מזכירה לעצמי שאמא מאושרת = ילדים מאושרים, וגם אם לפעמים זה נראה לי קשה, אני נזכרת בכך שיש להם עוד בית שנותן להם אהבה וטוב להם. להם טוב, הם לא חושבים על שום קושי. וזה - הכי חשוב. מוקדש לכל האימהות שמעבירות חג שני של פסח בלי הילדים".

שיר אלמליח (צילום: רפי דלויה)
שיר אלמליח (צילום: רפי דלויה)