ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים אמש (שני) מסיבת עיתונאים, בה התייחס למתיחות הביטחונית, לאחר הפיגועים הקשים שאירעו לאחרונה. במסגרת דבריו, הוא הפנה אצבע מאשימה אל עבר חברי האופוזיציה והצהיר: "הממשלה הקודמת חתמה על הסכם עם חיזבאללה... היא הבטיחה לנו שהסכם הכניעה הזה ירחיק את העימות עם ארגוני הטרור, אבל כפי שהתרענו ,ההיפך הגמור קרה, ההרתעה נפגעה וההתקפות גברו".

בעקבות דבריו של נתניהו, שמגיעים גם אחרי תקופה ארוכה של הפגנות נגד הרפורמה המשפטית וכוונותו לפטר את שר הביטחון יואב גלנט, גם הסלבס החליטו שלא לשתוק ולהביע דעתם בנושא. מי שהחליטה להתייחס לסיטואציה בציניות מוחלטת הייתה הזמרת מירי מסיקה, שהחליטה שאם נתניהו "האשים" את האופוזיציה במתרחש במדינה, למה שהיא לא תיקח על עצמה את כל האחריות?

מירי מסיקה מתייחסת בציניות להצהרת בנימין נתניהו (צילום: אינסטגרם)

בסרטון הומוריסטי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה היא אמרה לעוקבים: "אני ראיתי את הנאום של ביבי ואני ממש מרגישה  לא בסדר. אני מרגישה צורך להתנצל, אני לוקחת אחריות. המצב הביטחוני זה באשמתי והכלכלי וזה שאנשים נוטשים את הכלכלה והכל, זה באשמתי. אני רוצה להתנצל בפני עם ישראל על תפקוד מזעזע שלי כאזרח, כי אני אמורה לדאוג לכל הדברים האלה - לכלכלה, לחינוך לרפואה, אבל הייתי עסוקה כל כך בהפגנות שלא היה לי זמן להתפנות למה שבאמת חשוב. כי הכי חשוב, קודם כל לעשות רפורמה משפטית, הכי חשוב, אחר כך הביטחון וזה... אני רוצה להתנצל מכל הלב, כי הייתי בהפגנות האלה, אז סליחה". 

בהמשך התייחסה לפיטורי גלנט ואמרה בצחוק: "אני גם בשם החברים שלי, כי אני אמא, אז לא יכולתי באמצע הלילה בהפגנות שהיו כגלנט פותר, אז אני מתנצלת בשמם, כי עדיף היה בלי שר ביטחון. אז בשם החברים שלי, ובזכותם, אההה... בגללם, הוחזר שר הביטחון שפוטר, אני מתנצלת. הם לא חושבים, אימפולסיבים, עושים דברים בלי לחשוב". 

מירי מסיקה מתייחסת בציניות להצהרת בנימין נתניהו (צילום: אינסטגרם)