יומיים לאחר שהתעלף במהלך הופעתו אחרי שחש ברע, חגג היום (רביעי) אייל גולן את יום הולדתו ה-52. בני משפחה, חברים, אקסיות וקולגות בירכו את הזמר ברחבי האינסטוש, ואיחלו לצד שאר ברכות ואיחולים את הדבר הכי חשוב - בריאות.

לאחר שלא חש בטוב: הופעתו של אייל גולן בת"א הופסקה
לאחר שחש ברע והתעלף מאחורי הקלעים: עדכון במצבו הבריאותי של אייל גולן

בנו הבכור ליאם גולן כתב: "מזל טוב מלך שלי, מאחל לך את כל הטוב שיש לעולם להציע. שתמשיך להיות אבא מדהים כמו שאתה, שהחיוך הזה לא ירד מהפנים שלך לעולם והכי חשוב - שתמיד תהיה לי בריא. אוהב אותך ותמיד פה לצידך".

אלין גולן, בתו של הזמר, כתבה: "מזל טוב לאהבה של חיי. אני קודם כל אאחל לך ולעצמי שתהיה לי בריא בגוף ובנפש. שתהיה מאושר ושהשם יתברך ורק ייתן לך את הכוח והיכולת לשמח אנשים כמו שאתה יודע. תודה שאתה מלמד אותי כל יום מחדש מהי אהבה ללא תנאים, תודה שאתה ההשראה והמודל לחיקוי בשבילי שכל אדם היה רוצה שיהיה לו. אוהבת אותך אהבה שקשה להסביר".

אחותו מאיה גולן כתבה: "מזל טוב ללב שלי, אחי הגדול. מי ייתן ויבואו על מקומם בשלום כל שבצפונות ליבך וביסודם אושר מזוקק, שמחת חיים והגשמת חלומות. כל מי שזכה לפגוש באישיותך הכובשת לבטח יברך שכך אכן יקרה. אתה יוצא דופן בנתינה שלך, ברוחב הלב וברצון לסייע וכולי תקווה שבעת הצורך תזכה לאותו יחס מיוחד, כי אם למישהו כבר מגיע, אז רק לך. אוהבת אותך ותמיד בשבילך".

האקסית רוסלנה רודינה בירכה גם היא את הזמר, אביו של בנה יאן, וכתבה: "יום הולדת שמח, המון אושר, בריאות, שמחה ואהבה. שתמשיך לכבוש את כולם ולהיות אבא מושלם. עד 120 או עד מתי שתבחר".

רוסלנה רודינה מברכת את אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה מברכת את אייל גולן (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

קארין גרינברג, אחותה של דניאל גרינברג גרושתו של הזמר, כתבה: "מזל טוב נשמה שלי, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ובעיקר בריאות. אוהבת אותך מלא.

עוד בירכו: ליאור נרקיס, יואב יצחק, לאה שנירר, מרינה קבישר, ערן זהבי ורבים נוספים.