באוגוסט 2021 הפכו הזוג ליאור שליין ומרב מיכאלי להורים לבן בכור בשם אורי, אותו הביאו לעולם באמצעות פונדקאות. בזמנו סיפרה: " ״בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים". כעת,  השניים הפכו למשפחה בת ארבעה נפשות, לאחר שנולד להם בן שני - גם הוא באמצעות אותו ההליך הרפואי. 

בפוסט ששיתף שליין בעמוד הפייסבוק שלו, שדומה מאוד לפוסט הראשון שהועלה אחרי לידת אורי, אפשר לראות את המשפחה הלא שגרתית בת הארבע נפשות עומדת בגאווה. ואם תיהיתם לעצמכם מה השם שנבחר ליילוד הטרי, אז תכירו את אלון:

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בציוץ שהעלתה מיכאלי האמא, כהרגלה היא לא התעלמה מהמצב הפוליטי וכתבה: "נאלצת להיעדר מההפגנות בשבת. מקווה שתבינו. אמא של אורי ואלון". 

קרן מיכאלי, אחותה של מרב, השוהה בימים האחרונים בארה"ב לרגל הולדת בנה אלון, תפתח השנה את אירוע ״פרח ונר״ שיתקיים בחצר תנועת מחנות העולים, בתאריך ה-18 באפריל בשעה 17:00. דליה הוכברג מארגנת האירוע: "סבא שלי היה ראש היודנרט בעיירה קטנה ליד לבוב והוא דאג לכל היהודים, והראשון ששלח לגטו היה האבא שלי, כי ידע ששם יהיה יותר בטוח, תכלס כשחזרו כולם מהגטו. אבא שלי ברח ליער וסבא אהרן וסבתא רבקה חזרו לעיירה, למרות שהזהירו אותם שהאוקראינים מסוכנים. ראש העיירה שלח שוטרים להרוג אותם כי הוא היה איום עליהם. אף שוטר מהעיירה לא הסכים להרוג אותם. ואז שלחו שוטרים מעיירה סמוכה ורצחו אותם. אבא כל החיים התבייש להגיד וגם ביקש ממני להסתיר שאבא שלו היה ראש היודנראט. דימוי נורא כאן בישראל של משת"פ וכך גם קסטנר. הציל יהודים וכאן בארץ קיבל הכפשות ונרצח". עוד ישאו דברים ד״ר נעמי כשר, הסופרת יהודית רותם, אריה ברנע ודפנה ארמוני בליווי מוזיקלי.