גיורא חמיצר, התסריטאי ואיש החידות שקיבל תלונה במשטרה ממפלגת "הליכוד" על הסתה, אחרי שאמר: ״הסוף של נתניהו כמו של כל דיקטטור״, הפעם יוצא בקריאה לילדים של חברי הכנסת מהליכוד יולי אדלשטיין, גילה גמליאל, אופיר אקוניס, דני דנון וניר ברקת. חמיצר פונה לילדי חברי הליכוד המתונים ומבקש מהם להיות גיבורים לשכנע את ההורים שלהם לא להצביע לרפורמה המשפטית.

בסרטון וידאו ערוך עם מוזיקה ותמונות פונה חמיצר לילדים ואומר: ״אצלי הילדים תמיד בסוף מצילים את העולם. אני רוצה לדבר על כמה ילדים פה בישראל, שיכולים ממש עכשיו להציל את המדינה שלנו מאסון. אז אם אתם הילדים של גילה גמליאל, אופיר אקוניס, דני דנון, יולי אדלשטיין, או ניר ברקת - אני מדבר עכשיו רק אליכם״, והוסיף: ״אני לא מכיר אתכם אין לי מושג בני כמה אתם, אבל אתם יודעים מי אני, אז תקשיבו דקה".

גיורא חמיצר פונה להורים של חברי הכנסת מ"הליכוד" (צילום: אינסטגרם)

"אני מניח שאתם יודעים שההורים שלכם הם הדבר היחיד שמפריד בין ישראל הדמוקרטית שכולנו אוהבים, לבין דיקטטורה של ביבי ובן גביר. אתם גם יודעים שההורים שלכם, חברי ליכוד, לא נכנסו לפוליטיקה כדי לשרת רודן, הם לא נכנסו כדי להפיץ שקרים, להסית אזרחים אלה באלה, או כדי לפגוע בצה"ל. אז מה לעזאזל ההורים שלכם עוד עושים שם? בממשלה האיומה הזאת? בין הגזענים והפאשיסטיים והעבריינים המורשעים, ושאר המטורללים האלה? התשובה היא שהם מפחדים".

בנימין נתניהו (צילום: תומר נויברג פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: תומר נויברג פלאש 90)


"מנגנון הרעל של ביבי, והפרזיט שגר איתו בבית (יאיר נתניהו), הוא מנגנון הסתה מסוכן ומפחיד. למדתי את זה על בשרי לא מזמן. אבל תאמינו לי שלחיות במדינת הלכה פאשיסטית, זה מפחיד הרבה יותר. אם ההורים שלכם יצביעו בעד חוקי ההפיכה, ההיסטוריה לא תסלח להם, אף ישראלי שפוי לא יסלח להם, ואתם הילדים שלהם, בוודאי שלא תסלחו להם. בסדרות שלי ראיתם שגם הורים יכולים לטעות, ושלפעמים אתם הילדים צריכים להראות להם את הדרך הנכונה. אף אחד לא נולד גיבור, אבל יש רגעים, שבהם גיבורים נולדים וזה הרגע שלכם".

גיורא חמיצר (צילום: קובי אלוני)
גיורא חמיצר (צילום: קובי אלוני)