לאה שנירר חגגה אתמול יום הולדת 65 מהסרטים, שכלל שלל מסיבות נוצצות בכנרת, אלא שבמקום לזכות לברכות ואיחולים היא זכתה לביקורות נוקבות. שנירר עטתה על גופה במסיבת היאכטה בגד חושפני - שמלה שקופה לגמרי עם אבנים שמסתירים את הפטמות ותחתון בקיני חוטיני, כשלדעת המבקרים לא תואם את גילה ולא תואם אף גיל כי הוא פרובוקטיבי מדי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאה שנירר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לאה שנירר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הסלבס מיהרו להרים לשנירר שחוגגת את החיים ויכולה להרשות לעצמה להתפאר בגופה החטוב, וגם שנירר עצמה מחגיגות הולדתה התייחסה למבקרים ואמרה שבגיל 65 חייבים להיות שלמים עם הגוף שלך והיא לא מתנצלת כי עבדה עליו קשה. כעת, גם ג׳ודי ניר מוזס בת ה-64, שזכתה גם היא בעצמה לא פעם לביקורות על הסרטונים שהיא משתפת בהם היא רוקדת, יצאה להגנת שנירר.

בפוסט ששיתפה היישר ממושבה החדש בניו יורק כתבה: "גאה בך שאת חוגגת את החיים, שאת עושה מה שמרגיש לך טוב, שמחה בשבילך שאת מתה על הגוף המושלם שלך, שאת גאה בו ולא מסתירה אותו לרגע. העולם שייך לכל מי שרוצה להנות ממנו, כל מי שמנסה בכל הכוח, לחפש את החצי המלא של הכוס ואת כזו. האדם היחיד שאת צריכה להתחשבן לו, זו האישה שאת רואה במראה וטיפה לצלי ולילדים. גאה בך ושולחת לך ים של מזל מניו יורק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>