כוכבת "חתונמי" שני יוסיפון פתחה ברגל שמאל את החזרה לשגרה של אחרי החגים. אתמול (א') בעת שעמדה ברחוב, יוסיפון נפגעה על ידי רכב שנסע אחורה. לכל המודאגים, היא סובלת משברים בגופה וכאבים עזים אבל מצבה טוב.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)
שני יוסיפון (צילום: שלומי יוסף)

בפוסט ששיתפה הלילה יוסיפון שעות אחרי האירוע סיפרה: ״לפני כמה שעות עמדתי ברחוב הולנדי, פתאום שמעתי בום ועפתי קדימה, התרסקתי על הרצפה. לא הבנתי מה קרה, הסתכלתי אחורה וראיתי את הרכב הזה שנסע רברס, הנהגת לא ראתה אותי, גם החיישנים לא", אך הרגיעה את העוקבים: "אני בסך הכל בסדר. אני רוצה לשלוח מסר לכל הנהגים, כשאתם נוהגים רק תנהגו, לא טלפון, לא טרדות, דמיינו שאתם מנתחים מוח, וצריכים להיות סופר מרוכזים. אירוע טראומתי ביותר, אבל זה יכל היה להיגמר אחרת".

בהמשך היא תיארה את שהתרחש וכתבה: ״פשוט נסעה רברס ודרסה אותי, רוב הסיכויים שהיא לא הייתה מרוכזת בנהיגה. הרכב הזה לעומת המשקל שלי זה לא צחוק. הייתי עם הגב לרכב ולא העלתי על דעתי, שרכב יכול לפגוע בי. כששמעתי את הבום חשבתי שזה פיגוע. ביליתי כמה שעות במיון באיכילוב, עם רופאים מדהימים, אני עם שברים וכואב לי מאוד. זה יכל היה להיגמר אחרת אם היא לא הייתה עוצרת וממשיכה לנסוע״. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שני יוסיפון נדרסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני יוסיפון נדרסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)