זאת השנה הראשונה בתולדות הסלבס של המדינה, שידוענים ואומנים יצאו מהארון וחשפו בזה אחר זה את עמדותיהם הפוליטיות והתנגדותם לממשלה המכהנת כשהשתתפו בהפגנות נגד ההפיכה המשפטית וההנהגה. אם עד היום חששו הסלבס לשתף בעמדתם הפוליטית בכדי לא להפסיד קהל מעריצים, הפעם הם הניחו על המשקל את הדמוקרטיה שבסכנה וטובת המדינה לפני רווחתם הכלכלית האישית ופרנסתם. והנה כבר מתחילים לראות את המחיר הכבד שנאלצים האומנים לשלם עבור המעורבות הפוליטית שלהם בהפגנות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מירי מסיקה מתייחסת בציניות להצהרת בנימין נתניהו (צילום: אינסטגרם)

הראשונה שחוטפת ריקטושים ומשלמת את המחיר היא הזמרת מירי מסיקה שיצאה נגד נאומו של בינימן נתניהו, והתייצבה בהפגנה בקפלן ושרה על הבמה את התקווה יחד עם אומנים רבים כמו רן דנקר, עברי לידר, חמי רודנר ואחרים. מסיקה הוזמנה להופיע לרגל חגיגות ה-75 למדינה בטירת הכרמל יחד עם אומנים אחרים כמו עדן חסון, ורביב כנר, אלא שתושבי העיר שתומכים בממשלת הימין ובראש הממשלה משיבים נקמה מכוערת ומחרימים את הזמרת המצליחה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בפרסום חגיגות העצמאות של העיר בעמוד הפייסבוק של ״קול החוף״ מאיימים חלק מתושבי העיר כי אם מסיקה תופיע הם יחגגו בעיר אחרת, ואף קראו להחרימה. ״מי שמחרים אותנו אנחנו נחרים אותו, לא נגיע השנה לחגוג עצמאות בעיר״, כתב אחד מתושבי העיר בעוד אחרת כתבה: ״אין לה זכות להופיע ביום העצמאות והאיחוד של העם כשהיא מפלגת את העם״.

תושב אחר כתב: ״מירי מסיקה הביתה, או שתופיע בקפלן או שתופיע בפני השמאל הדיקטטורי, שתופיע מול חברים שלה או תשב בבית ותסיק מסקנות״,  אחרים פנו לראש העיר ״תתבייש לך, להביא את הזבלות האלה לעיר שלך? אנחנו תומכי הליכוד נתחשבן איתך, תבטל את ההופעה״.