מירב ישראל בת ה-42 משתתפת "האח הגדול", הזכורה לנו מהעונה הראשונה ברשת 13 ששודרה לפני חמש שנים, מאוימת ביום השואה. לפני כשבוע העלתה ישראל סרטון בו היא מספרת כי הצטרפה לאפליקציית הטינדר ונדהמה לגלות בה גם גברים נשואים. היא פנתה בסרטון טיקטוק אל העם הנשי וסיפרה על מה שראתה, אך מאז נראה שחלק מהגברים לא אהבו את העובדה שהיא "חשפה" אותם והחליטו לתקוף אותה במילים מכוערות. 

מירב ישראל על אפליקציית הטינדר (צילום: טיקטוק)

יוצאת הריאליטי שיתפה את עוקביה כי קיבלה בערב יום השואה איומים על חייה מאחד מעוקביה שכתב לה דברים קשים: "יא שרמו*ה של ערבים, בגלל הסרטון המזד**ן שלך, אישתי מצאה את הטינדר בטלפון שלי, אני מבטיח לך שאדאג לז**ן לך את החיים, יא ז*נה, טפי". 

ישראל חיכתה לצאת יום השואה והגיבה למאיים: "שומע יא אנאלפבית קודם לך תלמד איך כותבים בכלל, ואיך אני קשורה למעשים השפלים שלך שאתה מחליט לרעות בשדות זרים? לא הבנתי". כמו כן, היא פנתה אל אותו המגיב והסבירה כי בהתחלה נלחצה מהדברים, אך החליטה בסוף שלא לתת למי שמסתתר מאחורי פרופיל בדוי לכתוב נגדה את המילים הנוראיות. 

מירב ישראל מגיבה לעוקב שתקף אותה (צילום: אינסטגרם)

"בהתחלה נלחצתי רצח, אני לא אשקר, כי איימת, אבל אז אמרתי רגע זה פרופיל בדוי, או שמשעמם לך בחיים בערב יום השואה, אבל אתה לא שווה בכלל שאני אגיב לך בערב יום השואה ולא אכבד את המעמד. במקום לאיים כמו נמושה אולי כדאי שתלך לפייס את אשתך, מה אתה אומר? צא מהצללים, תהיה גבר תשלח מהפרופיל שלך לא בדוי", פנתה אליו באותו המטבע.