כוכב חדש בשמי הטיקטוק, שובאל בן גביר בן ה-16, בנם של ההורים הגאים אילה והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. בן גביר ג'וניור כמובן שומר על המסורת מבית אבא ותומך בו ובימין ללא סייג. דוגמיות: “סוף סוף ביבי פיטר את גלנט... מהיום הראשון שלו במשרד הוא הביא מדיניות של שמאל בדיוק כמו שגנץ הביא... ראש ממשלה שמפטר שר מהממשלה זו לא דיקטטורה".

השר בן גביר, אותך מכנים “שר הטיקטוק". שובאל הוא היורש?
"בני שובאל הוא ילד עצמאי, ואנחנו מאמינים בבית בחינוך פלורליסטי שבו הילדים יכולים לחשוב באופן עצמאי. יחד עם זאת, אני חייב להודות שאני גאה בו ובכל פעם שאני רואה את הציוצים שלו אני מסמיק מאושר".

@shuvael_ben_gvir #בןגביר #עוצמהיהודית ♬ צליל מקורי - שובאל בן גביר

עו"ד ברק כהן, שהתעדן בתקופה האחרונה, יקבל ממשטרת ישראל פיצוי בסך 100 אלף שקל, לאחר שהתברר שהמשטרה בדתה ראיות שלפיהן הוא תקף שוטר.
עו"ד כהן, תתרום אותם להקמת המשמר הלאומי?
“חשבתי ליזום אתר רכילות מתחרה".

ברק כהן (צילום: פלאש 90)
ברק כהן (צילום: פלאש 90)

הפרשן בהווה ומאמן הכדורסל בעבר, אריה מליניאק, כותב טור שבועי שאותו הוא שולח בוואטסאפ לכאלף קוראים קבועים. רק מה, לאחרונה הוא צירף לטור תמונות וספג מכתב התראה. מליניאק התנצל, הסביר שטעה ושמדובר בטור שנשלח בחינם למספר מצומצם של קוראים. הוא אפילו הציע פיצוי כספי של 2,000 שקל. כל זה לא הספיק לבעלי הזכויות, שתובעים ממנו כעת 80 אלף שקל. מליניאק מצדו פתח במבצע גיוס המונים.

מליניאק, איך מתקדמת ההתרמה?
“בוקר טוב. מגזין הספורט השבועי שלי נשלח זה שנה וחצי לכאלף מנויים בחינם. אני נהנה לכתוב, הם נהנים לקרוא, להם זה לא עולה שקל, אני לא מרוויח שקל. מי שרוצה להצטרף מוזמן. לפני כמה חודשים צירפתי בטעות שתי תמונות, שהסרתי מיד כשקיבלתי מכתב התראה. הצעתי פיצוי וקיבלתי שתי תביעות בסך 40 אלף כל אחת, סה"כ 80 אלף. אגב, החוק מתיר פיצוי 100 אלף ללא הוכחת נזק. פשוט מטורף. אני מנסה להגיע עם התובעים לפשרה ובינתיים מנסה לגייס 50 אלף שקל, שזה בערך הסכום שהיה נאסף אילו כל מנוי היה משלם שקל אחד לכל מגזין. עד עכשיו נאספו כ־22 אלף שקל. אני מודה לכל תורם על כל שקל, ואם לא אגיע ל־50 אלף, הגיוס יתבטל והתרומות לא ייגבו. מקווה שנגיע לפשרה. יום שקט".