מאז שנפרד מזוגתו טיילור מלכוב, יצא בן זיני בקריירת סולו לראשונה בחייו. אחרי שהשיק מופע בכורה ראשון עם מכירת כרטיסים, זיני עובר לדבר הגדול הבא. הזמר וכוכב הטיקטוק פוצח בקריירה חדשה ומשיק לראשונה בחייו ספר קומיקס.

לספר הקומיקס  החדש קוראים ״כוח בנזיניX" והוא מבוסס על סיפורו האישי שחווה בן זיני בילדות הכולל חרמות. את הספר חיבר בשיתוף פעולה עם סופרת רבי המכר לינדה מזרחי והוא אוייר על ידי המאייר דדי ונגר שאחראי גם על סדרת הספרים "קופיקו" והוא יימכר ברשת צומת ספרים, וסטימצקי.

הקומיקס של בן זיני (צילום: יחצ)
הקומיקס של בן זיני (צילום: יחצ)

בן זיני מסר ל-TMI: ״אני מאמין שכל אחד חווה או מכיר מקרה דומה של חרם או דחייה וכולי תקווה שהסיפור שלי יצליח לגעת בקוראים ושזה יעזור להוקיע את החרמות מהחברה שלנו. כיוצר תוכן ברשת שהגיע למיליוני עוקבים גם אני התחלתי כמו כולם מהתחלה בניסיון להביא משהו חדש לרשתות. התחלות הן לא קלות ובדרך קיבלתי חוסר פירגון, חברים שהתרחקו והרגשתי לבד. בספר אמא שלי מעניקה לי כובע ורוד שעבורי נתן לי כוחות על וכשחבשתי אותו הצלחתי בכל מה שבחרתי לעשות. תזכרו שהכוחות הם בתוכנו ולא לתת לאחרים להגדיר את מי שאתם. תהיו חזקים, תהיו טובים אחד לשני ואל תחששו לתת כתף תמיכה למי שצריך".

הקומיקס של בן זיני (צילום: יחצ)
הקומיקס של בן זיני (צילום: יחצ)