הקומיקאית אורנה בנאי יוצאת נגד עומר אדם ויעל שלביה בעקבות המתנה היוקרתית שבחר הזמר להעניק לזוגתו. בנאי, שידועה כמי שלוחמת צדק למען בעלי חיים, זעמה כשראתה אתמול (רביעי) שהזמר העניק לזוגתו במתנה כלב מסוג פודל טוי שעלותו כעשרת אלפים שקלים. בפוסט זועם ששיתפה כתבה: "אני כותבת את הפוסט הזה כשאני רועדת מעצבים מלאה בבוז ושאט נפש. עומד אדם ויעל שלביה קנו כלב בעשרת אלפים שקלים כאילו מדובר בספה של נטוצי או שעון רולקס, וממש לא עקרוני עבורי אם עומר קנה את הכלב מתנה לשלביה שהיא שותפה מלאה לאקט הפסול והדוחה הזה".

@yael_shelbia

Our first day together 27.6.2023 ♥️

♬ Surrender - Natalie Taylor



"הגור מתוק ויפהפה ובא לי לטרוף אותו אבל תנו לי לסבר את אוזניכם ולתאר לכם מהיכן הגיע ה'אלפא רומיאו' היוקרתי הזה. בארץ ישנם בתי גידול רבים להרבעות כלבים גזעיים אותם מנהלים חלאות אדם. בבתי הגידול אין פיקוח על כמות ההרבעות וגם לא על התנאים שבהם מוחזקים הכלבים. שנים של שהייה בכלובים ללא מגע יד מלטפת ולצורכי הרבעות והמלטות מרובות, שלבסוף נמסרות הכלבות עם חוזה שמאפשר לבית הגידול להרביע ברגע שהם ימצאו לנכון", כתבה בנאי. 

"אחרי שנים של גיהינום וללא עיקור נמסרות הכלבות האומלוות וכל אחד יכול להמשיך לעשות מסחרה על גבן. תעשייה אכזרית של בני אדם שפלים שמנצלים בעלי חיים תמימים שחייהם המקודשים הופכים הפקר בידיהם המטונפות של פושעים תאבי בצע", וסיימה בפנייה ישירה לזמר וזוגתו: "ואתם עומר ויעל במקום לאמץ כלב או כלבה מושלמים מאחת העמותות שמפוצצות בכלבים שמשוועים לבית ולחום נתתם יד לתעשייה המבחילה הזו. חבל, חבל מאוד".

אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה HOT)
אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה HOT)