העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" מספקת לנו הרבה קונפליקטים, ביניהם גם של הזוג רונן מיימון ורותם פיינברג, שמאחוריהם שני פרקים סוערים במיוחד. השניים שהקליק הראשוני ניצת ביניהם בחופה, נקלעו לקשיים לאורך הדרך. הנמורולוגית המצליחה אורין דפני גל ניתחה את שמותיהם ותאריכי הלידה שלהם וקבעה - האם הם ישארו יחד או לא. 

רונן מיימון:

תאריך לידה: 15.10.1984

יום הלידה שלו הוא 6. מה שמעיד על היכולת שלו להתאים את עצמו לסביבה, הוא בן אדם נעים, חברותי, תמיד יבחר לסלוח ולהתפשר מאשר להתווכח ולריב, להפך. הוא ממש נמנע ממריבות, הוא מאוד מחובר ליופי ואסתטיקה. הוא נוטה להסתכל על הפרטים הקטנים בכל דבר, חשוב לו שבת הזוג שלו תהיה מטופחת.

רונן מספר גורל 2, בנומרולוגיה זהו מספר שמייצג את הרגשות ואת האישה ואת השותפות. מה שהופך אותו לרגיש ורומנטיקן חסר תקנה. רונן בדרך כלל ימשך לנשים חזקות, מטבעו הוא לא ירצה את זו שרוצה אותו. אומנם הוא מספר גורל 2, שמייצג את הרגשות ואת האישה אבל הוא גבר גבר, הוא מאוד מעריך נשים, יודע לכבד אותן ולהתייחס אליהן בכבוד. הוא לדעתי גם מוקף בסביבה נשית, בין אם אלו ידידות או במשפחה או בכללי זה בא מתוך הזיקה שלו למין הזה.

2 הוא גם המספר הזוגי - הוא כן בחור של מערכות יחסים, של תשוקה גדולה והרבה רומנטיקה, הוא נוטה להתאהב מהר. במיוחד כי הוא נושא את המספרים של "לאבי דאבי", אבל בגלל זה הוא גם אהוב, כריזמטי וממגנט. ייתכן שיש לרונן נטייה להפוך את הקערה כלפי הצד השני ולתפוס את הצד של ״הקורבן״ בקשר, הוא כולו פועל מתוך רגש מה שעלול לגרום לו לוותר על עצמו במערכות יחסים ולהכיל ולתת יותר מאשר הוא מקבל, וזה בדיוק הסיבה שבגללה הצד השני עלול לזלזל בו או להתנהג אליו כמו לילד. יש קיצוניות מטורפת בכמה הוא יכול להיות ילדותי ורגיש עם אהבה וסקרנות לחיים ועם זאת גם מאוד קל דעת ואפילו גם נטייה לברוח מהמציאות ולהכנס למצבי נפש.

הוא יכול להיות מאוד תמים וניתן לעבוד עליו בקלות, למרות שעבר חיים די מאתגרים מאז שהוא ילד. כל השיעורים שלו נמצאים בעצם בתקשורת ובמערכות יחסים. רונן מאותגר בלווסת את התקשורת למקום מאוזן. הוא יכול לדבר המון על דברים לא רלוונטים לאותו נושא שצריך לתקשר ולרוב הוא יעדיף להימנע מלומר את הדברים שמפריעים לו, כדי לא ליצור עימותים, מה שיכול לגרום לו לאגור כעס עד שהוא מתפוצץ, כי לא נשכח שהוא גבר אמוציונלי עם נטייה להיות חרדתי קצת. חסר סיפוק תמידי, ביקורתיות עצמית מטורפת וקושי בלקבל החלטות חשובות, חשוב שידע לא להיות תלוי באף אחד, בעיקר לא רגשית.

רותם פיינברג, רונן מימון (צילום: פרטי)
רותם פיינברג, רונן מימון (צילום: פרטי)

רותם פיינברג:
תאריך לידה: 18.10.1990.

היא בנויה מהמספרים 1,8,9. אלו נחשבים למספרים החזקים בנומרולוגיה. שילוב של שלושתם ביחד הופך את האדם לעוצמתי. היא נמשכת לאנשים חכמים, משכילים, בעלי מעמד, היא חזקה בעצמה ולא פריירית, קשה לה לקבל מרות, אלא להפך. היא זאת שתתפעל את הסביבה שלה בחינניות מקסימלית. היא מאוד דעתנית ואינטלגנטית. הסביבה יכולה לתפוס אותה כמורת דרך, אין ספק שהיא התבגרה בגיל צעיר ולכן גם היא רואה את החיים אחרת מרונן. היא צריכה יציבות, היא לא יכולה להיות בחוסר וודאות והיא נכנסת ללחץ כשהיא מאבדת שליטה. 

יש לרותם קושי מסויים בלפתח רגש, יש לה משבר אמון מאנשים וממערכות יחסים כושלות, היא יכולה להצטייר כבן אדם קשוח ואולי אפילו לא רגיש אך זו אינה האמת. רותם היא מספר גורל 2 בדיוק כמו רונן. לכן, היא סופר סופר רגישה, רק שהמספרים שמהם היא בנויה בתאריך לידה הם יותר זכריים ורציונלים. היא יודעת לשלוט בעצמה יותר ולתקשר את זה כאשר משהו מפריע לה. ברגע שהיא לא מצליחה לפתח רגש או משיכה מיידית לצד השני היא עלולה להיסגר, להיות לא נעימה אליו וליצור אצלו תחושה שהיא דוחה אותו, או הפוך - עד היא נתפסת ומתאהבת, אתם לא תפספסו את זה. היא הכי טוטאלית, אצלה זה או שחור או לבן. עליה להתגבר על חוסר ביטחון ואף על דימוי עצמי נמוך. היא יכולה להיות מפתיעה ולעבור מאפס למאה וממאה לאפס. היא מאוד מפחדת להיפתח ולתת את הלב שלה בקלות, בררנית מאוד וגם היא בדיוק כמו רונן, נמשכת דווקא לאלה שהיא צריכה לחזר אחריהם ולא לאלה שכבר "מושגים".

התאמה זוגית:
אני לא רואה התאמה בין השניים. נראה שזה מתפתח לקשר לא הדדי שבו צד אחד נותן יותר. כל אחד מהם מגיע עם משקעים מאוד גדולים שלדעתי אף פעם לא עצרו לטפל בהם, שניהם כמהים לזוגיות מאוד. אך המשיכה של רותם כלפי רונן היא די שברירית. היא הטיפוס הבוגר והאחראי יותר, אמא של כולם. הוא אוהב ריגושים ומבחינתו הכול מושלם זורח ורוד ובסדר. הנחת רוח שלו, הקלילות או אפילו הקלות דעת והריצוי שלו לא מהווים לה ביטחון. היא מרגישה שאין לצידה מישהו שמספיק חזק כדי לעמוד שם. אך כמובן שהכול עניין של התאמה, של כימיה ואנרגיה. לכל אחד מהם מתאים מישהו אחר שיהיה שם. רונן כבר בסוף השנה עתיד להכנס למערכת יחסים ורותם גם. לא נשכח שהם חוגגים יום הולדת בהפרשים של שלושה ימים. ככה שגם אצלו וגם אצלה 2024 הולכת להיות מאוד גורלית עבורם מבחינת זוגיות, אך הם לא ישארו ביחד".

רותם פיינברג, רונן מימון, חתונה ממבט ראשון (צילום: פרטי)
רותם פיינברג, רונן מימון, חתונה ממבט ראשון (צילום: פרטי)