הראפר הבינלאומי המצליח טייגה והאקס של קיילי ג׳נר, נחת בשבוע שעבר בישראל להופעה בתל אביב. בתום ההופעה הוא ערך מסיבת אפטר פארטי בבר המסעדה "פופה", אלא שאחת המבלות במקום שהוזמנה על ידי הראפר למסיבה, בשיחה אישית שערכו השניים באינסטגרם, הגיעה למקום ולטענתה הזדעזעה ממה שראו עיניה.

בפוסט ששיתפה בת  ה-22, שלבקשתה שמה יישאר חסוי במערכת, כתבה: ״מהשנייה שהגעתי הזדעזעתי פשוט מהבנות, הוא יושב על ספה עם חברים שלו כאילו זה מינימום אודישן לאקס פקטור, וכולן עומדות מולו ורוקדות בשביל תשומת לב ממנו והשיא היה כששתיים התחילו לעשות עליו טוורקינג, ופשוט נגעלתי וברחתי משם, זה הרגיש מביך ולא היה לי נעים להסתכל״.

עוד הוסיפה: ״הבנתי שגם אחר כך הוא לקח מיניבוס מפוצץ ישראליות, ואלוהים יודע מה היה. שכל אחת תעשה מה שבא לה, חלילה לא שופטת, פשוט זה הרגיש כאילו כל אחת מוכרת את עצמה״.

טייגה (צילום:  Randy Shropshire/Getty Images for Highway Cannabis)
טייגה (צילום: Randy Shropshire/Getty Images for Highway Cannabis)

בשיחה אישית עם TMI היא סיפרה: ״הוא נכנס ל-VIP, לאזור סגור, ופשוט הכניסו רק בנות ובכמויות והוא ישב על הספות עם חברים שלו ובנות רקדו מולו כדי לנסות להרשים אותו ושתי בנות רקדו ממש עליו. חבר שלו סימן לו מי נראית טוב בעיניו שתבוא לידו, זה היה ממש לא נעים לצפייה. בנות שילמו 50 שקל כניסה ואילו הבנים שילמו 250 שקל כניסה ולהם לא נתנו להיכנס לאזור שטייגה ישב, רק לבנות״.

מטעם חברת ההפקות והבוקינג של טייגה סירבו להגיב לידיעה.

עדות הצעירה שנכחה באפטר פארטי של הראפר טייגה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
עדות הצעירה שנכחה באפטר פארטי של הראפר טייגה (צילום: צילום מסך פייסבוק)