גל רובין הגיעה עם ילדיה להקרנת הסרט החדש של ״גארפילד״. כשהיא השאירה אותם לצפייה באולם הקולנוע, התפנתה רובין להתראיין לגופי התקשורת ולהתייחס לראשונה לביקורות הקשות שספגה בעקבות הזוגיות הטרייה עם כוכב הריאלטי מודי מחמוד צפורי, משתתף ״בואו לאכול איתי״ בעבר ומשתתף ״המירוץ למיליון״ לעתיד.

גל רובין בראיון על בן הזוג מודי צפורי (צילום :אור גפן)

מה דעתך על התגובות?
״ידעתי שאני אקבל את זה. לא ידעתי שזה הווליום שאני אקבל וגם לא ידעתי שאני אקבל כל כך הרבה שנאה. יודעים שאני אדם עם ראש על הכתפיים שיכולה לסובב את כולם על האצבע הקטנה שלו. אני קודם כל דואגת לעצמי, למיטב זכרונכם, אני אף פעם לא אעשה משהו שאפגע בילדים שלי. להיפך, התגרשתי עם שישה ילדים כדי לאפשר לילדים שלי אמא שמחה כי חשובה לי המהות. הבאתי אותם לנישה מאוד מתגמלת, למישהו עם ערכים וכבוד. ואני אגיד בצורה שיצרום לכולם, ככל שיותר מורידים חרדות, טייטלים וסטיגמות מבינים שאנחנו חיים עם שכנים כאן, שכנים שלנו ואין טוב יותר מלהכיר את השכנים שלך. זה בייסיק, היי מי גר ליידי?״.

גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)
גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)

מודי כבר פגש את הילדים?
"מודי לא היה אמור להכיר את הילדים כל כך מהר כי קודם חשוב לי להרגיש סופר יציבות ואז הרכילות הגאונים שלנו עלו על זה, וגם היה לי צורך להוכיח לו שאני רואה אותו כבן אדם. הייתי צריכה לעמוד בשבילו זה קשה והמון הקרבה, וזה חשיפה של הילדים שלי שלא צריכים להיחשף. הפגשתי אותם איתו מיד והייתה חוויה ממש טובה. קל להגיד על מודי - מחמוד, ולהיכנס לסטיגמות, אבל צאו מאזור הנוחות תחקרו ותפעילו את המוח שלכם, יש דברים מעניינים שם בחוץ, והבת הקטנה שלי ישר אמרה ׳אמא מה אכפת לי מודי חמוד׳. כי הוא מדהים. זה למה אני לא אתייג אותו כטייטל של דם ערבי. אגב זה מה שעשיתי בהתחלה. אמרתי לא, לא, ישר אבא שלי קפץ לי בראש. אמרתי לא זה מחוץ לתחום, אתה לא טוב בשבילי, אבל הוא מגנט אותי, הוא מדהים, כל מה שעושה לי את זה זה לראות אדם עם ערכים ומידות. תודה לאקסים שבזכותם דייקתי את עצמי״.

גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)
גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)

האם הביקורת והסערה השפיעו על הזוגיות?
"זה בכלל לא משפיע על הזוגיות. זה מיינסטרים, אנשים אוהבים להגיד את הדעה שלהם אולי הם מקבלים חשיבות בחיים שלהם, אבל אנשים פשוט מקיאים מהפה אין לזה שום ערך ברגע שפוגשים אותו. כשמודי יהיה ב"מירוץ למיליון" וכולם יראו אותו ויראו מה שמקדם אותו זה ערכים שלו, זה גם מה שקידם אותי. האמת תמיד הייתה לנגד עיני, לא חיפשתי להקטין אנשים, חיפשתי לתקן אותם". 

גל רובין וילדיה בהקרנה לסרט ''גארפילד'' (צילום: אור גפן)
גל רובין וילדיה בהקרנה לסרט ''גארפילד'' (צילום: אור גפן)