השחקנית ליהי קורנובסקי, שהפכה לפני שמונה חודשים לאמא לראשונה לבן זכר יחד עם בעלה השחקן רועי ניק, התייצבה לצילומי קמפיין קיץ נוסף וחדש בשם, לפרסומת של מותג המשקה "תפוזינה". קורנובסקי מצטלמת כבר בפעם הרביעית למשקה הנודע כנערת תפוזינה, זאת אחרי שחידשה את החוזה עם המותג למשך שנתיים נוספות.
השחקנית, נראתה לוהטת מתמיד עם הפאה האדמונית, אלא שהפעם היא מקבלת חיזוק של ג'ינג'ית נוספת. מי שמצטרפת לפרסומת היא כוכבת הנוער, השחקנית בר מיניאלי. קמפיין הקיץ הוא עבור קידום סדרת ״תפוזינה וויבז״, תחת המסר של תפוזינה החדשה שעושה מה שבא לה. מדובר בפרסומת חדשה לאחר שנתיים מאז צילמו את הפרסומת האחרונה, שזכתה בתואר הפרסומת האהובה ביותר. כלל התקציב של הקמפיין ל-2024 עומד על 4 מיליון שקלים.