גיא איתן העלה אתמול (ראשון) ממיטב כספו, שלט חוצות נגד אמירותיו של העיתונאי גדעון לוי, בו כתב בין היתר: "תינוק יהודי שווה הרבה יותר". מה שהצליח לעורר סערה גדולה, הזמרת ולארי חמאתי התפוצצה ותקפה את איתן: "וואו תינוק יהודי שווה הרבה יותר? גם ב-1939 בגרמניה אמרו את זה, פשוט הפוך, איזה קטע, מזעזע לא?" והוסיפה: "כסף לא קונה שכל לצערי, רק שלטים מלאי תוכן באיילון".

השלט נגד גדעון לוי שהציב גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
השלט נגד גדעון לוי שהציב גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אלא שאיתן לא התרגש כלל מהביקורות והגיב: "אני לא אמרתי חס וחלילה שהתינוקות שלהם הם פחות משלנו, אני אמרתי שהתינוק שלנו שווה יותר, סתם, תינוקות שלהם פחות משלנו אני לא רואה אתכם ממטר, לא טוב לכם קחו את המזוודות שלכם ותלכו".

גם כוכב "האח הגדול" קאזם חלילה התפוצץ על גיא איתן ושיתף תמונה של בן דודה שלו שנרצח בשבעה באוקטובר וכתב: "שלום גיא איתן, תכיר את התינוק היפה, בן דודה שלי, עווד דראושה (הי"ד), נרצח בדם קר ב-7.10 על ידי מפלצות החמאס, בזמן טיפול בפצועים יהודים. כן כן, יהודים! אני כותב את הסטורי הזה והדמעות לא מפסיקות לרדת".

חלילה הסביר את המצב: "אתה יודע למה? כי היום לעווד יש יום הולדת וביום הזה, במקום שאתאבל על בן דודה שלי, אני צריך לראות שמישהו מבקש ממני ומהמשפחה שלי שניקח את המזוודה ונעוף מכאן! אתה באמת חושב שאמא של עווד צריכה לעוף מפה? בוא אני אקח אותך אליה ותסתכל לה בעיניים ותגיד לה את זה. אז אני אומר את זה בפה מלא התינוק הזה שווה הרבה יותר מתינוק שגדל בחינוך גזעני".

קאזם חליליה על בן הדודה שלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קאזם חליליה על בן הדודה שלו (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)