הזמר עומר אדם עשה דריסת רגל משמעותית והחליט לרכוש 10% מהיקף ההנפקה לבורסת תל אביב של חברת הפתרונות לניקוי הפנאלים הסולאריים ״בלייד ריינג׳ר״ שהתקיימה במהלך השבוע האחרון, כך כפי שפורסם ב״גלובס״. החברה עצמה הצליחה לגייס סכום של 6.4 מיליון שקלים, והנתח של עומר שווה ל-650 אלף ש״ח. 

עומר אדם (צילום: ערן לוי)
עומר אדם (צילום: ערן לוי)

למרות שמדובר בסכום גבוהה, כרגע שווי המנייה המדוברת בבורסה נחשב לנמוך ולא יציב במיוחד. את חברת "בלייד ריינג'ר" מנהל עודד פרוכטמן ושווי השוק הנוכחי של החברה עומד על כ-30 מיליון שקל, סכום נמוך משווי השיא שהיה בינואר 2021, כ-262 מיליון שקל. מניית החברה צנחה ב-98% מאותו השיא המדובר ועד היום. למרות הצניחה, "בלייד ריינג'ר" הציגו פיתוחים של תוכנה חדשית לניטור הפאנלים הסולאריים המלוכלכים ולדאוג לניקויים כדי לשפר יעילות. 

עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למרות הדרמטיות שבמספרים, זו לא אחת ההשקעות הגדולות ביותר בקריירה של אדם, שמלבד קריירה מוזיקלית מהמצליחות בארץ, נחשב הזמר לאיש עסקים לא קטן כשבארסנל שלו מספר נכסים לא קטן, ביניהם דירות יוקרה, חוות שרתים שקנה, מלון שהשקיע בו והרשימה מתארכת. TMI אגב גם ישמחו להשקיע במניה, הם ישמחו גם לתרומה כספית בשביל זה, תודה.

עומר אדם (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עומר אדם (צילום: צילום מסך יוטיוב)