יוצאת תכנית הריאליטי ״האח הגדול״, דיאן שוורץ, סיפרה במהלך השקת מותג הבירה הצרפתי BLANC1664, ושמענו ממנה מה היא חושבת על העונה החדשה של תכנית הריאליטי, למה היא לא הייתה נכנסת אם היו מציעים לה עכשיו, על הזוגיות שחובקת בימים אלה וגם התגובה שלה, כששאלנו אותה על פוליטיקה. צפו:

דיאן שוורץ בראיון (צילום :מערכת TMI)

"אנחנו באירוע ראשון מתוך שלושה של בירת בלנק. מביאים קצת אווירה של ריביירה צרפתית״.

מה את חושבת על העונה הנוכחית של "האח הגדול"?
״האמת שיצא לי לפעמים לראות פה ושם פרקים, ויש דמויות ממש חזקות״. 

כמו מי למשל?
״זה משתנה מפרק לפרק. אני יודעת שזה עניין של עריכה ולמי נותנים יותר במה, ואיזה סיפור מספרים. אבל אני מרגישה שאור עובר תהליך מעניין. פרידה גם מעניינת. כולם מעניינים בדרכם״. 

מה את חושבת על הדר?
״אני מכירה אותה, ואני חושבת שהיא עוברת גם תהליך בבית. צריך לזכור לא לשפוט״.

מה את חושבת על ההשוואה ביניכן?
״תמיד ישוו. בכל עונה יש השוואה ואומרים ׳דיאן החדשה׳. אבל אני לא חושב על זה בשום צורה. בסופו של דבר כל אחד הוא עצמו. הדר היא הדר, אמילי היא אמילי, פרידה היא פרידה ואני זאת אני, את מבינה? שיהיה בכיף לכולם״.

דיאן שוורץ בהשקת בירה blanc1664 (צילום: אמיר יעקובי)
דיאן שוורץ בהשקת בירה blanc1664 (צילום: אמיר יעקובי)

את חובקת זוגיות עם בחור בשם מאור שבע כבר פרק זמן.
״הכרנו דרך חבר משותף. ואת יודעת, אחרי שנתיים של עשייה, ושנתיים משוגעות שהיו לי בעבודה, זה ממש כיף למצוא את הפינה הקטנה, האוהבת והחמה. כיף לנו וטוב לנו ממש. אנחנו עוד בהתחלה, אבל מאוד אוהבים. את יודעת, צריך לקחת את הדברים לאט, וליהנות מהזמן״.

איך התחושה להיות כאן, במסיבה מהסוג הזה בזמן המצב הקשה?
״זה אירוע, לא מסיבה. לא לקחנו את זה לכיוון של מסיבה חלילה. בסופו של דבר כולנו עושים דברים במהלך היום, ומנסים לחזור לשגרה כדי להישאר קצת שפויים. אבל זה... בלתי נסבל המצב הזה עם החטופים. כל יום אנחנו צריכים לדבר על זה, מציאות קשה. אין מה להגיד״.

היה קמפיין של משפחות החטופים נגד עליית "האח הגדול". מה התחושות שלך לגבי זה? היית נכנסת עכשיו אם היו מציעים?
״אני אישית לא. משפחות החטופים הן קדושות. תמיד יהיו דעות לפה ולפה, זה לא משנה, מה שמשנה זה שבאמת בעל הסמכות ייקח את הדברים לידיים, ויחזיר אותם הביתה, כי אי אפשר להמשיך ככה״.

אפרופו בעל הסמכות, מה חשבת על הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו? ועל גילוי התמיכה של הזמר הראל סקעת?
״אני לא ביבי יפה שלי. פוליטיקה זה פחות אני. שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה. סופו של דבר, אני לא חושבת ימין ושמאל, יש מטרה אחת וכולנו צריכים להיות ביחד בשביל המטרה הזאת״.

דיאן שוורץ בהשקת בירה blanc1664 (צילום: אמיר יעקובי)
דיאן שוורץ בהשקת בירה blanc1664 (צילום: אמיר יעקובי)