רגע לפני שהעונה החדשה של הריאליטי ״משחקי השף״ תעלה לשידור מחר (שני) ברשת 13, השפים יוסי שטרית ואסף גרניט התיישבו לראיון במסגרת התוכנית הדיגיטלית החדשה של אתר רשת 13 - "עונים או אוכלים". במסגרת התוכנית שאותה מוביל גרניט, מתקיים משחק ובו נדרשים המשתתפים להשיב על שאלות קשות או לאכול מאכלים מורכבים ובמילים אחרות - דוחים במיוחד.

מאיר אדוני  (צילום: אמיר מנחם)
מאיר אדוני (צילום: אמיר מנחם)

בהצצה מתוך פרק שטרם שודר נחשפת שיחה אינטימית בין שני השפים, שבמהלכה שיתף גרניט בסיבה לסכסוך הקשה בינו לבין השף מאיר אדוני - סכסוך שהוביל, לפי גרניט, לעזיבתו של אדוני את "משחקי השף".

"שמונה שנים אני מכיר אותך, בחיים לא סיפרת לי מה באמת קרה בינך לבין מאיר אדוני", אמר שטרית. "זה לא כזה קשה", השיב גרניט והוסיף מיד לאחר מכן ״מה קרה? לא קרה כלום. כשהתחלנו לצלם את 'משחקי השף', אני הייתי בתחילת הקריירה כשף, ומאיר כבר היה מבוסס מאוד ומוכר. התוכנית עלתה, והיה מאוד ברור שטלוויזיונית אני טאלנט יותר טוב ממנו ויותר בולט ותפסתי את ההובלה של התוכנית. ואז גם קיבלתי את 'מהפכה במטבח' שזו הייתה תכנית שלי, לבד אחרי העונה הראשונה. זה לא מצא חן בעיניו", טען גרניט.

אסף גרניט ויוסי שטרית מדברים על הסכסוך של גרניט ומאיר אדוני (צילום :רשת 13)

״ומהצד שלי, לא מצאה חן בעיניי ההתנהלות שלו בתוך התוכנית - וזה יצר בנינו חיכוכים. ואז הוא הלך לקברניטי רשת ואמר: 'אני לא ממשיך בתוכנית הזאת. זה או אני או הוא'". שטרית הופתע מהישירות של גרניט ואמר: "וואו, איזה מטורף! לא ידעתי את זה!".

אסף גרניט (צילום: שירן כהן שי)
אסף גרניט (צילום: שירן כהן שי)

אדוני אגב, לא נשאר חייב, והגיב על תגובות זועמות של גולשים כשכתב: "האמת שממש לא ראיתי וממש לא מעניין. אבל תודה על הפרגון".

מאיר אדוני מגיב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיר אדוני מגיב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)