כוכבת "הישרדות", גל רובין, וכוכב "המירוץ למיליון", מודי מחמוד צפורי, ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה ודביקה. רובין החליטה שכמו שמודי יודע עברית, גם היא צריכה ללמוד את שפת האם שלו והחלה ללמוד ערבית. היא אמנם עדיין לא לקחה קורס או שיעורים מקצועיים, אבל לומדת ממודי להזמין טייק אווי ממסעדה.

גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)
גל רובין, מודי צפורי (צילום: אור גפן)

בסרטון שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, הציגה רובין לעוקביה את יכולותיה בערבית, וזכתה לתגובות קשות די במהרה: "דוחה", "הוא אומר שהמתנחלים גנבו מהערבים את האדמה שלהם", "תומך פלסטין", או "את חושבת שזה גאווה" היו רק קומץ מהתגובות שקיבלה כוכבת הריאליטי. זה נמשך עם עוד שלל ביקורות: "יופי עכשיו נשאר לך רק להתאסלם… סמאללה", מעניין שאת צוחקת שמדינה שלמה בחוסר ודאות. אנשים נרצחים ברחובות", "שאלוהים ייתן לך שכל", או "שיחליף אותך בכבש נראה איך תדברי".

רובין וצפורי חווים גל שנאה די גדול מאז החלו לצאת, ואילו רק לאחרונה הגיב על כך בן זוגה כשכתב: "לכל האנשים שנכנסים בה, תפסיקו, תיכנסו בי. אני קצת יותר חזק, לא יותר ממנה, אבל מה שהיא עוברת - קללות וכותבים לילדים שלה. תפסיקו. יש שם ילדים, גם הילדים שלי וגם הילדים שלה, זה מביש. מה שהמדינה גידלה זה לא הערכים״.

גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)