- 30 שנה לאחר שכיכבו יחד במחזמר "הקוסם" ובתוכנית "גינת ההפתעות", השחקנית מיכל ינאי וכוכב ״אסקימו לימון״ האגדי, צחי נוי, נפגשו שוב בצילומים לקראת המחזמר "פינוקיו" שיעלה בחנוכה. ינאי תגלם את הפיה, נוי את סבא ג'פטו, ואת פינוקיו יגלמו לסירוגין ילדי הפלא מתן שטרן ועידו כהן.

נוי, חוזר בגדול לקטנים?
"דווקא בשנה המורכבת שכולנו עוברים, אני מתרגש לשתף פעולה שוב עם מיכל ינאי ולהגיע לשמח ילדים והורים בכל רחבי מדינת ישראל".

מיכל ינאי, צחי נוי (צילום: שי הנסב)
מיכל ינאי, צחי נוי (צילום: שי הנסב)

> היחצן גדי וינטר ובן זוגו, דורון אור סיני, שכתב והלחין את השיר האלמותי של דנה אינטרנשיונל, "דון קיחוטה", יחגגו בט"ו באב תשע שנות נישואים וגם את המעבר לחיפה. השניים התחתנו בבית הכנסת הרפורמי אור חדש בחיפה. במעמד נכח גם יונה יהב, ראש העיר, שבירך אותם לרגל החתונה הגאה בעיר. חבורת הדראגיסטיות פאות קדושות הרימו את האירוע. הזוג עזב את ראש פינה, שם החזיק בצימר מפואר, אבל לא הפסיק את נוהל השירות המיוחד ופתח בביתם בחיפה קונספט של מפגשי פתיחת קלפים וארוחה טבעונית. השניים ייסדו יחד את "הנשר הלבן - הוצאה לאור", שבה מפתחים כלים רוחניים לטובת הציבור.

- זמרת המלחמות העכשווית, פנינה רוזנבלום, עוברת לתחום המשלוחים. ליאורה מבשרת כי רוזנבלום תהפוך לפרזנטורית של "יאנגו דלי", שירותי סופר מהירים.

רוזנבלום, יש כבר שיר לכבוד המתקפה האיראנית?
"אני עושה את הקמפיין של יאנגו דלי, שירותי סופר מהירים, החברה הבינלאומית. תוכלי לשאול אותם את כל השאלות, כי הם יתנו לך את כל התשובות".

טל בטיטו, מנכ״ל Yango Deli, הבוסית הפנתה אלייך. אגב, כמה היא תרוויח?
"החיבור בין יאנגו דלי לפנינה רוזנבלום הוא מדויק. פנינה היא אשת עסקים מומלחת, פורצת דרך וחדשנית".

ומה לגבי השכר?
"לא לפרסום, היא מרוויחה יפה".

פנינה רוזנבלום (צילום: באדיבות יאנגו דלי)
פנינה רוזנבלום (צילום: באדיבות יאנגו דלי)

> מגישת מהדורת הבוקר של ״i24NEWS״, דניאל רוט אבנרי, העלתה לפייסבוק תמונת הומאז׳ שלה כספורטאית עבר, ברוח האולימפיאדה והעצמת נשים.

רוט אבנרי, תמיד ספורטאית?
״אני מרגישה הכי בנוח להיות מי שאני. בין הגשת משדרי חדשות אינטנסיביים ב״i24NEWS״ אני שמחה להעצים ביטחון עצמי של נשים ברוח המשחקים האולימפיים. כספורטאית עבר פרסמתי תמונה ספורטיבית, מעצימה ומחזקת, ואני מייחלת שנשים רבות יהיו אמיצות להעלות את עצמן כפי שהן״. 

דניאל רוט אבנרי (צילום: פרטי)
דניאל רוט אבנרי (צילום: פרטי)