השחקנית האמריקאית רייצ'ל זגלר, שתגלם את הנסיכה האגדית בגרסה החדשה לסרט "שלגיה" לצד הכוכבת הישראלית גל גדות, פרסמה אמש (שני) ציוץ ברשת X (לשעבר טוויטר) ובו הודתה למאות אלפי עוקביה על התמיכה וניצלה את ההזדמנות גם כן להביע את תמיכתה בשחרור פלסטין. "אני כל כך אוהבת את כולכם. תודה לכם על האהבה ועל 120 מיליון הצפיות לטריילר שלנו תוך 24 שעות בלבד".

בהמשך הציוץ כתבה זגלר: "ותמיד תזכרו, שחררו את פלסטין". זגלר כיכבה בין היתר בסרטים "סיפור הפרברים" ו"משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר".

בימים אלה היחסים בין זגלר לגדות מושכים את תשומת ליבם של הגולשים, שדואגים להפיץ תיאוריות וניתוחים בנוגע למתיחות לכאורה בין השתיים. הטיזר הראשון לסרט הוקרן בכנס D23 של דיסני. זגלר וגדות הופיעו באירוע וסיפרו על התחושות מאחורי יצירת הסרט. ובין העוקבים היה מי שניסה לנתח את שפת הגוף של זגלר וטען כי היא נרתעת מגדות: "היא באמת לא יכולה לסבול אותה". 

גדות סיפרה על גילום התפקיד: "זו הייתה חוויה מדהימה לעשות משהו שונה לחלוטין מכל מה שעשיתי בעבר״. עוד שיתפה כי היא ניסתה לחקור את המורכבות שבדמותה: ״רציתי לוודא שאנחנו שומרים עליה מענגת, ושאנחנו מבינים מה מניע אותה. אז הרוע מעניין ולא רק שטוח״.

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)