- זמירות חדשות. למעלה מחודש ימים שזמרת האופרה היפהפייה דניאלה לוגסי כבר לא בזוגיות עם דורון מור, הגרוש של רינת גבאי. לווייני הריגול של ליאורה צפו בלוגסי מבלה בחופשה משפחתית במקסיקו עם הילדים והגרוש, איש העסקים המיליונר, עומר שווילי.
לוגסי סירבה להגיב. 

דניאלה לוגסי (צילום: פרטי)
דניאלה לוגסי (צילום: פרטי)

> האומנית אלה וולדמן, גרושתו של המיליארדר איל וולדמן ומי שאיבדה את בתה דניאל במסיבת ה"נובה", תרמה צילומים שצילמה עבור מיזם התנדבותי מרשים. המיזם בשיתוף עמותת בית על הים, שמשלבת את הכוח של הים והקהילה במטרה לתמוך ולחזק אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, נוער בסיכון ונפגעי טראומה. בימים אלה מתארגנת תערוכה שבין היתר יימכרו בה יצירותיה של האם השכולה לטובת המיזם והקמת מרכז נוסף.

וולדמן: ״תרמתי צילומים שלי. כל הצילומים והציורים למכירה, והכסף תרומה לעמותת בית על הים״.

איל וולדמן (צילום: איציק בירן)
איל וולדמן (צילום: איציק בירן)

> אחרי הפסקה ארוכה, תיאטרון הספסל של שלומית הגואל בראש העין מתקמבק בגדול. הגואל, כוכבת האייטיז של "פרפר נחמד" ושאר תוכניות, משיקה הצגה חדשה בבימויה בשם "חיוך ואקדח" שתעלה על הבמות בחודש הבא. 

> האומנית והיוצרת עדי עציון זק, אמם של כוכבת "ארץ נהדרת" עלמה זק ושל הבמאי יורם זק, השיקה תערוכת צילומים מבוימים של דמויות שכל אחת מהן היא סצינה במחזה, במתחם בית הדיור המוגן פאלאס תל אביב מקבוצת עזריאלי. התערוכה, "אישה לובשת פנטזיה", כוללת 45 צילומים. זק האמא גם הצטלמה למזכרת עם מיכל חודרלנד, מנכ"לית בית הדיור המוגן. עציון זק: ״זו תערוכה שעשיתי לכבוד 100 שנים להבימה, והיא הוצגה גם באוניברסיטת בת״א. הנושא, פנטזיה תיאטרלית. הראש ממציא, הבדים מפוסלים כתלבושות. ההבעות שלי מתגמשות לפי הטיפוס המבוקש. את הצילומים צילם בעלי הפסנתרן יונתן זק ז"ל״.

עדי עציון זק (צילום: מורג ביטון)
עדי עציון זק (צילום: מורג ביטון)