האם והבת חסי וירין חסון, שהגיעו אתמול (שני) למקום הראשון בפרק ששודר של ״המירוץ למיליון״, הגיעו בשבוע שעבר להקרנת פרק חגיגית בשגרירות אזרבייג'ן. השתיים עמדו מול המצלמות של TMI וסיפרו לנו על התחושה להופיע בפריים טיים כשרק לפני רגע היו אנונימיות, על היחסים שלהן, רגעי המשבר והתחושה להיות כמעט על פרק, פסע מהדחה. 

חסי וירין, המירוץ למיליון (צילום :מערכת TMI)

ירין, להגיע עם אמא לתוכנית טלוויזיה, היו לפני כן חששות?
״תשמעי, יש פיצוצים. וגם טוענים שאני צועקת על אמא, אבל הכל בסדר. אנחנו משלימות עם הכל. אבל זה לא פשוט ומאתגר. כי זו אמא ואני מרגישה הכי פתוחה, לטוב ולרע. אנחנו ביום יום שלנו כל כך חברות ומכבדות אחת השנייה״, סיפרה ירין. 

פתאום לראות את עצמכן על המסך, איך הגבתן?
״בהתחלה, אני לא אשקר, נבהלתי. אמרתי ׳ככה אני נראית?׳. אבל מפרק לפרק אני רואה, ואני אוהבת את מה שאני רואה, ואני שלמה עם זה״, סיפרה ירין, ולדבריה התפרצה חסי שאמרה: ״אז תדברי בשם עצמך, מאמי. אני נראית ממש בטטה במסך. אני לא יכולה לראות את עצמי, וגם כל מי שרואה אותי במציאות אומר לי שהוא לא מזהה אותי כי במציאות אני נראית אחרת, שזה מחמיא״.

עוד המשיכה ואמרה: ״אני הולכת ברחוב ואנשים מחייכים אליי. אני חייבת גם להתייחס, כי במהות שלי אני לא סנובית. אני חייכנית וכל מי שמחייך אליי, אני ישר מתייחסת״.

חסי וירין (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')
חסי וירין (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')

בפרקים האחרונים ממש מרגישים שאתן מצליחות בציפורניים להיחלץ מההדחה. תספרו לי על הרגעים האלה.
״להיות זוג שנמצא במקומות האחרונים זה אף פעם לא נעים. הלחץ מטורף וכל זוג שמלפניך ומאחוריך את מרגישה כאילו נושפים לך בעורף. וההרגשה היא מאוד לא נעימה ומתוחה. רותם ועמית היו זוג מאוד דומיננטי, גם במירוץ עצמו, מחוצה לו, הן הכי מהממות שיש״.

עוד סיפרו על הרגע בו זוג המתמודדות עמית חן ורותם רביבו (צמד הכתומות) הודחו.
״זה היה קשוח. במיוחד כי התמודדנו מולן ראש בראש ואנחנו מאוד אוהבות אותן. אבל זה המשחק״.

אבל כמה זה מתסכל לנסות בכל פעם מחדש להדביק את הקצב?
״כשאנחנו מגיעות אחת לפני האחרונות, אנחנו חוזרות לחדר ואומרת שאנחנו חייבות להתחזק. אולי גם בגלל הפער גילאים, אני אימא בכל זאת. אבל זה באמת רק מחזק אותנו להמשיך בכל הכוח, ולהוציא מעצמנו את המקסימום.

זה משחק של כוח, מזל, הישגים ותחרותיות. את רוב הדברים אני לא הייתי אמורה לעשות, אבל הבטחתי לעצמי ולירין, שאני במשחק הזה מתגברת על כל הפחדים שלי, ונראה לי שעד עכשיו מצליח לי, לא?״. 

ירין: ״אני הכי גאה בה בעולם. מה שראיתי במירוץ ומה שאני רואה בבית זו באמת אימא אחרת. היא פשוט מוכיחה את עצמה. ממש אני התאהבתי בה מחדש עד מצב בו אמרתי לאבא שלי ׳תקשיב אתה חייב להציע לה נישואים שוב׳״.

ירין וחסי, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך קשת 12)
ירין וחסי, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך קשת 12)